Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به استفاده از ماشین‌آلات بخش خصوصی برای مقابله با بحران‌ احتمالی برف گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان مکلف به آمادسازی تجهیزات برای مقابله با بحران‌های احتمالی شدند. - اخبار استانها -

امیر مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به لزوم آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مقابله با بحران‌های احتمالی در زمستان پیش‌رو اظهار داشت: بارندگی‌های اخیر در سطح استان می‌تواند فرصتی برای آماده‌سازی دستگاه‌ها جهت مقابله با بحران‌های احتمالی از جمله برف باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های خدمات‌رسان و انجام اقدامات لازم در تلاش هستیم تا سطح آمادگی خود را برای مقابله با بحران‌های احتمالی افزایش دهیم و با آمادگی‌‌های اولیه به استقبال زمستان برویم.

مرادی با بیان اینکه در سه حوزه اطفاء حریق، مهار سیل و مدیریت برف از مسئولان دستگاه‌های مرتبط درخواست شد تا یک برنامه مدون برای مقابله با بحران تهیه و ارائه دهند گفت: برنامه‌ریزی‌های خوبی در این حوزه انجام شد و یکی از برنامه‌ها جلوگیری از مشکلات احتمالی بحران برف است که مدیریت بحران در سطح شهرستان‌ها بر عهده فرمانداران است.

ضرورت فرهنگ‌سازی برای حفظ انفال و منابع طبیعی گیلان؛ 1044 هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شداستاندار گیلان: اعمال محدودیت تردد از ابتدای آذرماه؛ دورهمی‌های خانوادگی مهم‌ترین عامل انتقال کرونا استضرورت ارتقاء تصفیه‌خانه فاضلاب فخب شهر رشت؛ 4 تصفیه‌خانه فاضلاب گیلان در مدار بهره‌برداری است

وی با بیان اینکه فرمانداران و دستگاه‌های خدمات‌رسان مکلف شدند که آمادگی لازم را از لحاظ ماشین‌آلات فراهم کنند افزود: اقداماتی خوبی برای اورهال کردن و تجهیزات ماشین‌آلات توسط راهداری انجام شد و اعتبارات خوبی به آنان اختصاص یافت البته نشست‌های متعددی برگزار کردیم که هیچ ماشینی از دستگاه‌ها در هنگام برف فرسوده و خاموش نباشد و همه فعال باشند.

مرادی بیان کرد: تاکید کردیم که امکانات لازم برای ماشین‌آلات از جمله لاستیک و تیغه برف‌روب از هم‌اکنون خریداری شود البته فقط به استفاده از این ماشین‌آلات اکتفا نخواهیم کرد بلکه از امکانات بخش خصوصی نیز استفاده می‌کنیم و قرار شد اداره‌کل راهداری قراردادی با بخش خصوصی منعقد کند و طبق گزارشات اعلام شده این کار درحال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به استفاده از امکانات و ماشین‌آلات بخش خصوصی با در نظر گرفتن کرایه گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز مکلف شدند که نسبت به تجهیز کردن ماشین‌آلات خود در حوزه شهری اقدام کنند و قرار شد آن‌ها هم از امکانات بخش خصوصی استفاده کنند‌.

مرادی با اشاره به ضرورت هماهنگی‌های بین دستگاه‌ها در مواقع بحرانی خاطرنشان کرد: جلسه‌ای با حضور نمایندگان دستگاه‌های خدمات‌رسان و راهداری برگزار شد و تصمیم گرفتند امکانات و ماشین‌آلات لازم در نقاط حساس استان مستقر باشد و در بعضی نقاط پرترافیک و پرخطر مانند سراوان که سابقه گیر کردن ماشین در این مسیر بوده به فرمانداران و راهداری توصیه کردیم که تمهیدات لازم در نقاط ورودی شهرها اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: هماهنگی با شرکت نفت جهت رفع مشکلات سوخت‌رسانی، هماهنگی با هلال احمر برای نیازهای تغذیه و هماهنگی با اداره اوقاف و امور خیریه برای اسکان در مساجد بین‌راهی در مواقع اضطراری و حجم برف زیاد از جمله اقدامات و هماهنگی‌هایی است که برای مقابله با بحران‌های احتمالی انجام شد.

انتهای پیام/612/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای مقابله با بحران های احتمالی دستگاه های خدمات رسان مدیریت بحران ماشین آلات دستگاه ها بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان با اشاره به نتایج مثبت پرداخت تسهیلات به دهیاری‌ها گفت: رشد اعتبارات و تجهیز دهیاری‌ها به ماشین‌آلات باعث شد حجم عملیات عمران روستایی در استان به طور قابل توجهی بالا برود و مناطق روستایی استان از این لحاظ به کارگاه عمرانی تبدیل شود.

وجیه‌الله بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سال گذشته بالغ بر دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره برای خرید ماشین‌آلات سبک و سنگین به دهیاری‌های استان اختصاص پیدا کرد.

وی با اشاره به نتایج مثبت پرداخت تسهیلات به دهیاری‌ها گفت: رشد اعتبارات و تجهیز دهیاری‌ها به ماشین‌آلات باعث شد حجم عملیات عمران روستایی در استان به طور قابل توجهی بالا برود و مناطق روستایی استان از این لحاظ به کارگاه عمرانی تبدیل شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان تصریح کرد: این تسهیلات در راستای ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری‌ها در جهت افزایش سطح خدمت‌رسانی به روستاییان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه با تأسیس دهیاری در ۵۲ روستای جدید طی فعالیت دولت سیزدهم، تعداد دهیاری‌های استان به ۷۰۹ مورد رسیده است، اضافه کرد: همچنین ۶۲۵ دهیاری در استان ارتقا پیدا کرد که این موضوع در تخصیص اعتبار و ماشین‌آلات به دهیاری‌ها بسیار مهم است.

بیگدلی گفت: بر اساس نتایج سرشماری سال ۹۵، جمعیت روستایی استان زنجان بالغ بر ۳۴۶ هزار نفر است که این میزان ۳۷ درصد کل جمعیت استان را شامل می‌شود.

کد خبر 748686

دیگر خبرها

  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند