Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دایی اسطوره فوتبال ایران گفت: کریس رکوردم را بشکند، مستقیما به او تبریک می‌گویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی تاکنون موفق به ثبت ۱۰۲ گل زده شده و ۷ گل تا شکستن رکورد علی دایی به عنوان آقای گل فوتبال جهان فاصله دارد. رونالدو شب گذشته این فرصت را داشت که بتواند مقابل فرانسه گلزنی کند و فاصله خود با دایی را کاهش دهد اما این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین باره وی می‌تواند روز سه شنبه مقابل کرواسی به میدان برود و گلزنی کند تا یک قدم دیگر به رکورد اسطوره فوتبال ایران نزدیک شود. در همین باره توتومرکاتو رسانه ایتالیایی با علی دایی اسطوره فوتبال ایران گفت و گو کرده و احساس او را در این باره پرسیده است...

احتمال شکسته شدن رکورد گلزنی شما توسط رونالدو روز به روز  وبازی به بازی بیشتر می شود. چه احساسی داری؟
من صمیمانه امیدوارم که کریستیانو بتواند به رکورد گلزنی من در تیم ملی برسد.

آیا ناراحت نمی‌شوید که رونالدو از رکورد شما پیشی بگیرید؟
به هیچ وجه؛ این افتخار بزرگی برای من خواهد بود اگر بازیکنی در کلاس رونالدو بتواند این کار را انجام دهد. کریستیانو رونالدو نه تنها در این دوران، بلکه همیشه یکی از بهترین بازیکنان است او یک یک پدیده مطلق در عرصه فوتبال است.

اگر این لحظه فرا برسد و رونالدو رکورد شما را بشکند، چه کاری انجام می دهید؟
ساده است، من مستقیماً به او تبریک می‌گویم. اما اول باید او به این رکورد برسد. کریستیانو رونالدو 102 گل برای پرتغال زده و رکورد من را خواهد زد، مطمئن هستم او این کار را انجام می‌دهد اما رونالدو هنوز 7 گل فاصله دارد.

دایی در زمان خود توجه زیادی را به خود جلب کرده بود. از حضور در جام جهانی در سال 98 و کسب عناوین دیگر در سطح فردی و باشگاهی تا ماجراجویی در بوندس لیگا در پایان دهه 90. آیا دوست  داشتید در ایتالیا هم بازی کنید؟
مطمئنا بله. متاسفانه من هرگز در سری آ بازی نکرده‌ام، اما من لذت بازی در برابر باشگاه‌های معروف و تاریخی در لیگ ایتالیا مانند میلان و اینتر را داشتم. من هرگز آن شب‌های شگفت انگیز فوتبال را فراموش نمی‌کنم، من همیشه آنها را در ذهن خودم دارم.

نظر شما در مورد فوتبال ایتالیا به طور کلی چیست؟
من اغلب آن را دنبال می‌کنم و البته این لیگ را بسیار دوست دارم. از دیدگاه من باشگاه های ایتالیا شرایط منحصر به فردی در فوتبال دارند. من فقط می‌توانم برای همه بازیکنان به عنوان یک هوادار سری آ، در این لحظه سخت بهترین ها را آرزو کنم.

امروز علی دایی چه کاری انجام می دهد؟
من مدتها است در کشورم (ایران) تمرین می‌کنم. تا رسیدن به 51 سالگی، تیم ملی فوتبال ایران و چندین باشگاه را هدایت کردم. دیروز در زمین بازی سرگرم بودم، امروز هم همین کار را روی نیمکت انجام می‌دهم.
انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فوتبال ایران علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم زیر 23 ساله‌های عراق در شرایطی با شکست اندونزی در بازی رده‌بندی مسابقات آسیایی توانست جواز حضور در المپیک 2024 پاریس را به دست بیاورد که منتظر محمد هافبک مس رفسنجان بازوبند کاپیتانی این تیم را بر دست داشت.

این هافبک 22 ساله عراقی که به خاطر  حضور در مسابقات آسیایی چند بازی گذشته مس رفسنجان را از دست داد، یکی از بازیکنان تاثیرگذار نارنجی‌پوشان در فصل جاری بوده است.

از این رو باشگاه مس رفسنجان با انتشار پوستری صعود عراق به المپیک پاریس را به منتظر محمد بازیکن خود تبریک گفت.

این هافبک عراقی به زودی به ایران برمی‌گردد تا در تمرینات مس رفسنجان حضور پیدا کند. او باید در بازی های پایانی تیمش در جام حذفی و لیگ برتر به میدان برود.

دیگر خبرها

  • اشباع‌نشدنی؛ کریستیانو رونالدو به رکورد فوق‎‌العاده 66 هت تریک رسید! + عکس
  • ببینید | رونالدو آتش به پا کرد؛ کولاک جدید کریس با لباس النصر
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو
  • چرا دویچه وله از ایران عصبانی است؟
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • وزش تندبادهای موقتی در اردبیل پیش بینی می شود
  • وحدت در آزادی مطلق، کبریت بی‌خطر!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم