Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه و سخنگوی ارتش پاکستان گفتند که نیروهای اطلاعاتی هند از خاک افغانستان برای برنامه‌ریزی حملات علیه پاکستان استفاده می‌کردند.

خبرگزاری میزان – «شاه محمود قریشی» وزیر خارجه و ژنرال «افتخار بابر» سخنگوی ارتش پاکستان در کنفرانس مشترک خبری اظهارداشتند که درباره استفاده هند از خاک افغانستان علیه پاکستان شواهد غیرقابل انکار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قریشی و بابر افزودند که نیروهای اطلاعاتی هند از خاک افغانستان برای حمله به مرزهای پاکستان برنامه‌ریزی می‌کردند و تاکید نمودند که شواهد زیادی برای حمایت از این ادعای خود آماده کرده‌اند.

به گزارش «الجزیره»، وزیر خارجه پاکستان گفت: هند اجازه می‌داد تا خاکش برای تروریسم علیه پاکستان استفاده شود و از کشورهای همسایه برای انجام حملات برنامه‌ریزی می‌کرد.

قریشی درحالی استفاده هند از خاک افغانستان علیه پاکستان را مطرح کرده که «عمران خان» تا چند روز آینده برای نخستین بار به عنوان نخست وزیر پاکستان به کابل سفر خواهد کرد.

عمران خان پیش از این نیز در نشست سرمایه‌گذاری افغانستان-پاکستان با اشاره به نقش گسترده هند در افغانستان گفته بود: نسبت به استفاده هند از خاک افغانستان برای ایجاد بی‌ثباتی در پاکستان نگران هستیم.

وی همچنین تاکید کرده بود که اسلام‌آباد تصمیم گرفته تا صرفنظر از اینکه چه کسی در قدرت است روابط خود را با افغانستان تقویت کند.

انتهای پیام/

تسنیم

برچسب ها: عمران خان پاکستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عمران خان پاکستان هند از خاک افغانستان علیه پاکستان وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح

اسرائیل کاتز، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی می‌گوید که در صورت حصول توافق برای آزادی اسرای صهیونیست، حمله زمینی برنامه‌ریزی شده به شهر رفح در جنوب غزه ممکن است به حالت تعلیق درآید. 

به گزارش رویترز، وی مدعی شد: «آزادی اسرا برای ما اولویت اصلی است»؛ و بعد در پاسخ به این سوال که آیا این شامل به تعویق انداختن عملیات برنامه‌ریزی شده برای حمله به رفح می‌شود یا خیر، پاسخ داد: «بله. در صورت توافق، عملیات را متوقف می‌کنیم». 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تحت فشار زیادی برای آزادی اسرا قرار دارد. منابع رسانه‌ای می‌گویند هزاران صهیونیست امشب نیز در تداوم اعتراضات هفته‌ای خود در مرکز تل‌آویو تجمع کرده و خواستار برکناری وی شده‌اند. 

گفته شده روز گذشته یک هیئت مصری برای گفت‌وگو با سران صهیونیست در خصوص توافق آتش‌بس و آزادی اسرا، راهی سرزمین‌های اشغالی شده است. منابع عبری این گفت‌وگوها را مفید ارزیابی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • تور منطقه‌ای «جان بس» برای رایزنی درباره افغانستان
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • کنایه وزیر خارجه اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • کنایه وزیر خارجه رژیم اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • ترکیه: بی‌عدالتی علیه فلسطینی ها نتیجه نژادپرستی است