Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌اله فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز (یکشنبه، ۲۵ آبان) کمیسیون متبوعش، اظهار کرد: بررسی طرح ساماندهی صنعت خودرو در دستورکار اعضای کمیسیون قرار داشت.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین محور‌های طرح ساماندهی صنعت خودرو عرضه خودرو در بورس است، تصریح کرد: پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان پیرامون طرح مذکور، اعضای کمیسیون با کلیات این طرح موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: در این جلسه مقرر شد تا در جلسات آتی کمیسیون جزئیات طرح ساماندهی صنعت خودرو در دستورکار قرار گیرد.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو بازار بورس مجلس یازدهم طرح ساماندهی صنعت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد

سخنگوی دولت از تصویب و ابلاغ اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در هیات دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیات دولت رسید.

سخنگوی دولت ادامه داد: این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

کد خبر 748517

دیگر خبرها

  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم