Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد حزب جمهوریخواه در صفحه توئیتر خود نوشت: او (بایدن) برنده شد، زیرا در انتخابات تقلب صورت گرفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب جمهوریخواه در صفحه توئیتر خود نوشت: او (بایدن) برنده شد، زیرا در انتخابات تقلب صورت گرفت.

وی افزود: هیچ ناظر انتخاباتی اجازه حضور نیافته بود و آراء توسط شرکتی شمارش می‌شد به نام دومینیون که تحت مالکیت چپ‌های رادیکال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شرکتی با سابقه بد و تجهیزات قلابی که حتی در تگزاس نیز (که من با اختلاف برنده شدم) صلاحیت پیدا نکرد. رسانه‌های قلابی ساکت و بیشتر!

ترامپ در توئیت دیگری نوشت: انتخابات دستکاری شده! ما پیروز خواهیم شد.

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: او فقط در نظر رسانه‌های خبری جعلی پیروز شد. من به شکست هیچ چیز اعتراف نمی‌کنم! راه درازی در پیش داریم. این انتخاباتی است که در آن تقلب صورت گرفت!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترامپ بایدن جمهوری خواهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد

 دونالد ترامپ در گفتگو گو با مجله تایم با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، گفت: افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند.

به گزارش تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو با مجله تایم با انتقاد از نتانیاهو، گفت: انتقادها از "بنیامین نتانیاهو" بجاست، چرا که نتوانست مانع کشته شدن غیرنظامیان اسرائیلی در هفتم اکتبر شود.

رییس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر این موضوع که افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند، افزود: خیلی‌ها از هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اطلاع داشتند، اما اسرائیل اطلاع نداشت و نتانیاهو به همین خاطر خیلی ملامت و سرزنش می‌شود.

ترامپ ادامه داد: آنچه در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) رخ داد، نباید هرگز اتفاق می‌افتاد، همه چیز برای جلوگیری از آن وجود داشت.

دونالد ترامپ پیش از این با انتقاد از عملکرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفته بود که اگر من رئیس‌جمهور بودم هفتم اکتبر هرگز اتفاق نمی‌افتاد، حتی یک فرصت کوچک.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید