Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@07:55:28 GMT

۵ رسانه مطالبه‌گر استان گیلان معرفی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۵۷۵۴

۵ رسانه مطالبه‌گر استان گیلان معرفی می‌شوند

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: پنج رسانه مطالبه‌گر استان گیلان شناسایی، انتخاب و تجلیل می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تالش، عبدالکریم علیزاده عصر امروز در نشست با نخبگان فرهنگی و اجتماعی این شهرستان اظهار داشت: رسانه‌های مجازی و مکتوب نقش عمده‌ای را در ترویج مطالبه‌گری و تبدیل آن به یک گفتمان در جامعه برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه 21 گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر در استان گیلان فعال است، افزود: رسانه‌ها با نقد منصفانه، پیگیری مشکلات مردمی، مطالبه ابر نیازهای گیلان در حوزه زیرساخت‌ها، مسکن و اشتغال بیش از پیش یاری‌گر مردم و مسئولان باشند.

معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان اعلام کرد: رسانه‌های مطالبه‌گر همزمان با یوم‌الله دهه فجر با نظر فعالان فرهنگی و اجتماعی  و‌ آرای هیئت داوران شناسایی، معرفی و تجلیل می‌شوند.

ضرورت تبیین نقش استکبارستیزی میرزاکوچک خان برای جوانان؛ اعتبار پروژه باغ‌موزه دفاع‌مقدس گیلان تخصیص یافتضرورت فرهنگ‌سازی برای حفظ انفال و منابع طبیعی گیلان؛ 1044 هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شدگیلان| برنامه‌های هفته بسیج با اولویت توزیع کمک‌های مومنانه بین نیازمندان اجرا می‌شود

وی با دعوت از رسانه‌ها برای تشکیل کمپین‌های عدالت‌خواهی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی و مطالبه‌گری از مسئولان خاطرنشان کرد: از رسانه‌های آمر به معروف و ناهی از منکر حمایت حقوقی، قضایی و معنوی می‌شود.

علیزاده با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و روند صعودی آمار فوتی‌ها خواستار توجه بیش از پیش مردم به نکات بهداشتی شد و اظهار داشت: ترویج رعایت نکات بهداشتی در جامعه امر به معروف است.

معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: 16 ستاد امر به معروف در سطح شهرستان‌های استان تشکیل شده و بیش از دو هزار نفر به‌صورت داوطلبانه در حوزه‌های مختلف فرهنگی با ستاد همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف استان گیلان مطالبه گری مطالبه گر رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، با حکم استاندار گیلان امین رجائی به سمت شهردار گوراب زرمیخ معرفی و از زحمات احمد سرکزی سرپرست سابق شهرداری قدردانی شد.
فرماندار صومعه‌سرا و مدیر کل دفتر امور شهری و روستائی استانداری گیلان در آئین معارفه شهردار جدیدگوراب زرمیخ بر مشارکت شورای اسلامی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شهر وندان با شهرداری درعمران و آبادانی شهر گوراب زرمیخ تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ