Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@15:27:41 GMT

وانت دام قاچاق در زیرکوه، به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۵۷۵۵

وانت دام قاچاق در زیرکوه، به مقصد نرسید

فلکی رئیس شبکه دامپزشکی زیرکوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: یک دستگاه وانت حامل ۶ راس میش و بره که قصد خروج دام‌ ها از استان را داشت باهمکاری نیروی انتظامی توقیف و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شده است.

او افزود:حمل دام و احشام بدون اخذ مجوز بهداشتی دامپزشکی ممنوع است و در صورت توقیف، پرونده جهت تعیین تکلیف به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلکی بیان کرد: کلیه دام‌ ها باید با پلاک ملی پلاک کوبی شده تا هویت و مالکیت دام مشخص باشد و دام فاقد پلاک ملی به منزله دام قاچاق است.

بیشتر بخوانید

کاهش ۴۲ درصدی پرونده‌ های قاچاق دام در خراسان جنوبی

رئیس شبکه دامپزشکی زیرکوه با اشاره به اینکه حمل غیر قانونی دام موجب انتشار بیماری می‌شود گفت: این امر تهدیدی علیه بهداشت عمومی است و از طریق قانون با متخلفین برخورد خواهد شد.

او تصیریح کرد: توصیه می‌ شود افراد از حمل و نقل دام بدون مجوز‌های دامپزشکی که به عنوان قاچاق محسوب می‌شود خودداری کنند چرا که قاچاق دام می‌تواند شیوع بیماری تب برفکی را گسترش دهد.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق دام بیماری تب برفکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده قاچاق پنج بسته پوشاک به ارزش دو میلیارد ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.
سالاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس این میزان کالای قاچاق را از منزل شهروند شیرازی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

دیگر خبرها

  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل