Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی بابایی‌کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی امروز طی سخنانی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و حواشی پرداختن به این انتخابات اظهار کرد: نتایج انتخابات آمریکا سیاست ما در مقابل آمریکا با آمدن یا نیامدن یک فرد تغییری نمی‌کند، آقایان در کشوری که خاکش گوهرخیز است مشتی گلابی را کسی گدایی نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه من به عنوان نماینده مردم، آقازاده نیستم، روستایی‌زاده هستم که از دل جامعه کارگران و کشاورزان با صداقت و ساده روستایی پشت این تریبون ایستادم، افزود: نمی‌دانم از سلامت به خطر افتاده این روزهای مردم بگویم یا معیشت و چرخ‌های اقتصاد له شده!

نماینده مردم ساری گفت: اگرچه با بیان این دردها برخی مسوولان که خود را به خواب غفلت زده‌اند نمی‌توان بیدار کرد و به آنها نشان داد که مردم می‌دوند به تورم نمی‌رسند صاحب‌خانه نمی‌شوند پول جمع می‌کنند و به حداقل سفرهای پاک نمی‌رسند، بی شک دولت بداند رای معنادار ملت ایران جوابش فقط شعار تدبیر و امید نبود؟

وی ادامه داد: امروز تاریخ انقضای برخی حرکت‌های شعاری به سر آمده و با توجه به بحران اقتصادی انتظار است به گفت‌وگوی ملی بپیوندیم تا مانع خواب‌های آشفته دشمنان شویم و به فکر حل مشکلات مردم باشیم.

بابایی‌کارنامی خطاب به نمانیدگان مجلس گفت: ای خادمان ملت حال اقتصاد کشور خوب نیست! کمر مردم زیر بار فشار اقتصادی خم شده ولی خم به ابرو نیاورده و پشت رهبری و انقلاب خود همچون کوه ایستادند.

وی اضافه کرد: پس بیایید از تولید داخل حمایت کنیم، صادرات را تشویق و واردات غیر ضروری را کنترل کنیم و به فکر معیشت کارگران باشیم تا عزت و غرورشان را به انها برگردانیم و برای رفع بیکاری جوانان تصمیمی جدی بگیریم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت و نهادهای مربوط باید با کاهش فرایند راه‌اندازی کسب و کار اوضاع اشتغال را بهبود بخشند تا دردی از دردهای این جوانان کم شود، چه کسی جوابگوی آرزوهای بر باد رفته جوانان است برای ازدواجشان جز یک وام ۵۰ میلیونی چه تدابیری اندیشیده شده است؟

وی افزود: وسعت این بی‌تدبیری‌ها آنقدر زیاد شده که حتی حال کشاورزان مازندران هم وخیم است، کافیست از شرق تا غرب مازندران سفر کنید تا ببینید زمین‌های کشاورزی چگونه به‌دست تغییر کاربری اراضی به تاراج برده شده است.

بابایی‌کارنامی اضافه کرد: نبود حمایت دولت و عدم فروش محصولات و گرانی وحشتناک کود بذر و نبود صنایع تبدیلی و وجود دلالان علنی شد تا کشاورزان عطای زمین‌هایشان را به لقایشان ببخشند و بشکند دست دلالان و مدیران نالایقی که تاوان بلندپروازی آن‌ها را کشاورزان مظلوم می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: کشاورزی را قربانی بی‌تدبیری خود کرده‌اید چرا با مدیریت قیمت و تامین نهاده‌های دامی جلوی ورشکستگی مرغدادان و دامداران را نمی‌گیرید؟

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: اما مسئله مهم کارگران!! وضعیت کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی و افراد تحت پوشش بهزیستی با توجه به اصل سه قانون اساسی مناسب نیست ضعف خدمت شما در کجاست؟ مدیر هفت تپه را خلع کنند!

وی خاطر نشان کرد: بگذارید از مشکلات حوزه انتخابیه خود بگویم نماد توسعه‌یافتگی هر استان مرکز آن است که ساری به عنوان مرکز استان از توسعه عقب مانده، احداث سد فینسک و تجاوز به حریم منابع آب‌های استان مازندران را محکوم می‌کنم.

بابایی‌کارنامی جاده‌های بی‌کیفیت! نبود استقرار صنایع بزرگ و مادر! فرسودگی ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری! نبود ِسفالت راه‌های روستایی! بی‌توجهی به صنعت گردشگری! بلاتکلیفی وضعیت زباله‌سوز و پسماند ساری و میاندورود که معظلی برای چهاردانگه و منطقه محروم پشت کوه کیاسر شده.

وی تصریح کرد: همه این کم و کاستی‌ها باعث شد که به والله قسم ما امروز شرمسار مردم ساری و میاندوردد و به‌خصوص مردم مناطق محرومش باشیم که هنوز نتوانستیم حتی نام منطقه محروم را از آن‌ها حذف کنیم.

نماینده مردم ساری افزود: اگر به فکر تن تب‌دار مازندران نباشید و دردهای مازندران به‌خصوص مرکز استان را درمان نکنید این عدم رسیدگی به مشکلات آن‌ها را به معضل ملی تبدیل می‌کند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آمریکا گلابی مقام معظم رهبری مجلس شورای اسلامی نماینده مردم ساری ساری و میاندورود بابایی کارنامی مردم ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله «هاشم نیازی» نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه آیت‌الله نیازی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه دولت در مسیر محرومیت‌زدایی برای استاندار لرستان در منصب جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان ضمن تقدیر از اهتمام و تلاش مجموعه روحانیت در تبیین مسائل استان، به بحث و تبادل نظر در خصوص بخشی از برنامه‌ها و اقدامات مدیریت استان در حوزه‌های مختلف پرداخت.

در این دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی، حجت‌الاسلام حیات الغیب مدیر حوزه علمیه کمالوند خرم‌آباد و حجت‌الاسلام موسوی نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان حضور داشتند.

کد خبر 6095391

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • وحیدی: مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • وینیسیوس جونیور برای آقایان وقت ندارد؛ عکس گرفتن فقط با خانم ها! / فیلم
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی