Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در استان ۴۱ نفر مبتلا به کرونا جان باختند و آمار کل فارس از زمان شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و ۹۵۰ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر علی اکبری بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران نسبت به جان باختن ۴۱ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در استان طی ۲۴ ساعت گذشته ابراز تأسف کرد و گفت: با افزوده شدن این تعداد، آمار جان باختگان کروناویروس در فارس به هزار و ۹۵۰ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به ثبت ۴۳۰ هزار و ۶۸۲ مورد نمونه گیری از ابتدای شیوع بیماری در استان تا امروز، بیست و پنجم آبان، افزود: با بررسی نمونه گیری های انجام شده، ۱۱۷ هزار و ۶۸۷ مورد مثبت قطعی تاکنون شناسایی شده است.

او با بحرانی خواندن وضعیت تخت‌های بیمارستانی، گفت: کمبود تخت برای پذیرش بیماران کووید ۱۹ بسیار بسیاری جدی است و تنها در ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۳۸۰ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان پذیرش شده است.

معاون درمان دانشگاه آمار بیماران مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس را که هم اکنون در بیمارستان‌های استان بستری هستند، هزار و ۹۸۷ بیمار اعلام کرد و گفت: از این تعداد، ۳۳۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

دکتر اکبری آمار بهبودیافتگان این بیماری را نیز از ابتدای شیوع تاکنون، ۱۰۱ هزار و ۱۷۲ نفر اعلام کرد و ادامه داد: این افراد با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خالنگی خارج شده‌اند.

وی، حمایت مردم در شرایط کنونی از مدافعان سلامت، با رعایت پروتکل بهداشتی، نقش مؤثری در برون رفت از این بحران داشته و لازم است مردم بیش از پیش نسبت به رعایت اصول مهمی مانند استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و مهمانی‌ها، دقت نظر داشته باشند

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا کرونا در ایران آمار کرونا کرونا در فارس کرونا در استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

بامداد امروز در مسابقات پلی‌آف بسکتبال NBA تیم لس‌آنجلس لیکرز در ورزشگاه کریپتو آرنا به مصاف دنور ناگتس رفت و با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۱۲ شکست خورد.

محمدرضا گلزار با حضور در محل برگزاری این مسابقه، از نزدیک تماشاگر بازی بود و تصویری هم از خودش به اشتراک گذاشت. از تصاویر منتشر شده مشخص است که گلزار در بخش VIP استادیوم نشسته است. در ورزشگاه‌های بسکتبال مخصوصا در NBA نزدیکترین جایگاه به زمین بازی و پشت نیمکت تیم‌ها گران‌ترین قیمت را دارند.

این تصویر نشان می‌دهد که محمدرضا گلزار تقریباً پشتِ نیمکت لیکرز و جایی که لبرون جیمز حضور دارد، نشسته است. بلیت‌های این جایگاه بستگی به اهمیت بازی دارد، اما برای این بازی تا حدود ۱۹۹۵ دلار (حدود ۱۲۵ میلیون تومان با نرخ دلار امروز) رسیده است.

در بازی‌های بعدی پلی‌آف همین جایگاه احتمالاً تا ۱۵ هزار دلار هم خواهد رسید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات