Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن وتجارت استان سمنان با بیان اینکه بازرسی و نظارت بر اصناف در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشدید شده است، بیان کرد: بیش از ۴۵ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان به‌منظور رعایت محدودیت‌های کرونایی و پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان صورت گرفته است.

او با بیان اینکه در این بازرسی‌ها چهار هزار و ۶۰۰ مورد تذکر کتبی داده شده است، ابراز کرد: ثبت ۷۰ فقره تخلف صنفی از ابتدای شیوع ویروس کرونا از جمله دیگر دستاورد‌های طرح‌های نظارتی بر اصناف استان سمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا بازرس‌ها در قالب ۳۰ اکیپ بازرسی و با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط از قبیل بهداشت، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در سطح استان انجام داده‌اند، گفت: هدف از انجام این بازرسی‌ها را بررسی اجرای محدودیت‌های کرونایی و پروتکل‌های بهداشتی و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان است.

یحیای با بیان اینکه این بازرسی‌ها همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت کالا‌های پزشکی و بهداشتی را دنبال می‌کند، بیان کرد: تخلفات صورت گرفته در اصناف استان عمدتاً گران‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه و امتناع از عرضه کالا به ارزش ریالی بالغ بر ۸۶۰ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال بوده است.

او با بیان اینکه پرونده تمامی متخلفان برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است، ابراز کرد: از ابتدای شیوع این ویروس در حدود ۶۴۰ واحد صنفی در سطح استان برای انجام تخلفات صنفی پلمپ شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازرسی اصناف تخلف صنفی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرسی از نانوایی های سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این بازرسی ها ، کیفیت ، کمیت ، رعایت زمان پخت و قیمت نان بررسی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • بازرسی از نانوایی های سمنان