Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@02:09:30 GMT

وحشت از ویروس کرونا در دوحه! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۶۴۰۴

وحشت از ویروس کرونا در دوحه! (عکس)

اعضای تیم شانگهای SIPG با لباس پرستاران مخصوص به کرونا در قطر رویت شدند.

به گزارش ورزش سه، در پاییز سال گذشته که تصاویر مردان و زنان چینی یکدست سفیدپوش که همه جای بدن خود را پوشانده بودند و بیماران را از خانه خارج می‌کردند، مثل فیلم های اخرالزمانی در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شد، کمتر کسی پیش بینی می‌کرد که یک سال بعد تماشای اسکار، هالک و ستاره های دیگر نماینده چین، اتفاقی جالب توجه به نظر بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

از چند روز آینده مسابقات مرحله‌ی گروهی لیگ‌ قهرمانان آسیا در منطقه‌ی شرق در کشور قطر آغاز خواهد شد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که برخلاف بازی‌های منطقه‌ی غرب حواشی و جنجال‌های زیادی پیرامون میزبانی رقابت‌ها به وجود آمده است. پس از این ‌که چند روزنامه‌ی استرالیایی انتقاداتی را در این زمینه مطرح کردند

 

 

 

 

فیفپرو (اتحادیه‌ی بین المللی بازیکنان فوتبال) نیز بیانیه‌ای را در این زمینه منتشر کرد که در آن خواستار طرف مشورت قرار گرفتن از سوی کمیته‌ی برگزاری مسابقات در قطر شد.

 

حالا کم کم تیم‌های شرقی خود را به دوحه‌ی قطر می‌رسانند تا با برگزاری چند جلسه ی تمرینی به استقبال دیدارهای حساس مرحله‌ی گروهی و سپس دور حذفی بروند اما در این زمینه اتفاقی جالب رخ داده است. اعضای تیم شانگهای SIPG چین که در مرکز شیوع پاندمی کرونا قرار داشتند با لباس‌هایی مخصوص کوید ۱۹ در فرودگاه دوحه رویت شده‌اند.

 

 

 

 

 

شانگهای SIPG که یکی از معروف ترین تیم های سوپرلیگ چین به حساب می‌آید، ستارگان پرتعدادی را در اختیار دارد و از این رو، چند خبرنگار و عکاس رسمی کمیته مسابقات لیگ قهرمانان برای ثبت ورود آن ها به فرودگاه رفته بودند اما ناگهان با افرادی مواجه شدند که شباهت عجیبی به پرستاران مخصوص بیماران کرونایی داشتند و در واقع هالک، اسکار و دیگر ستارگان این تیم از یکدیگر قابل تمییز نبودند. 

 

نماینده شهر شانگهای با یوکوهاما مارینوس، اف سی سیدنی و چونبوک موتورز هم‌گروه است و باتوجه به شیوع ویروس کرونا در چین از اواسط پاییز، هنوز عدد صفر را در مقابل تعداد بازی اش می‌بیند.

 

اولسان هیوندای ژاپن دیگر تیمی که از دقایقی پیش اولسان را به مقصد دوحه ترک کرده، با ماسک های N99 و همچنین شیلد مخصوص وارد فرودگاه شده‌اند و عزم خود را برای حضور سلامت در غرب آسیا جزم کرده‌اند.

 

 

 

 

همین موضوع واکنش‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته و در نخستین روز ورود شرقی‌ها به دوحه، توجه ها را دوباره به لیگ قهرمانان آسیا جلب کرده است؛ مسابقاتی که از هفته جاری از سر گرفته خواهد شد.

 

اعضای تیم اف‌سی سیدنی که از دو بازی نخست هیچ امتیازی نگرفت، زودتر از دیگر نمایندگان استرالیا به دوحه رسیدند و بلافاصله در فرودگاه جاسم بن حمد مورد آزمایش کرونا قرار گرفتند.

 

باتوجه به حذف الهلال به خاطر تعداد بالای موارد کرونایی، حالا نتایج تست تیم های استرالیایی، چینی، ژاپنی و... هم اهمیت بسیار زیادی دارد و آن ها نگرانند که چنین اتفاقی برایشان تکرار شود.

 

 

 

 

 

لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان رعب و وحشت در احمد گوراب رشت دستگیر شدند

عاملان نزاع، قمه‌کشی و رعب و وحشت منطقه احمد گوراب شهرستان رشت توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری، قمه‌کشی، ایجاد رعب و وحشت و راه‌بندان توسط دو نفر با یک میوه‌فروش سیار در منطقه احمد گوراب شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

با توجه به اینکه متهمان از صحنه نزاع متواری شده بودند، مأموران پلیس امنیت عمومی استان پس از تحقیقات صورت گرفته و اقدامات نامحسوس این افراد را که از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند، شناسایی و آن‌ها را حین تردد در منطقه یخ‌سازی دستگیر و یک تیغه قمه از آن‌ها کشف شد.

علت نزاع، اختلاف بر سر محل کاسبی بوده است و متهمان ۳۵ و ۳۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.‌

کد خبر 751503

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • دیدار قهرمانان فوتسال با رهبر انقلاب (عکس)
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • اسرائیل در تنگنای توافق دوحه
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • اسب تروجان
  • عاملان رعب و وحشت در احمد گوراب رشت دستگیر شدند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ هیچ تصویری از پیروزی در شهر رفح نیست
  • رئیس سیا اقامت خود را در دوحه تمدید کرد