Web Analytics Made Easy - Statcounter

سناتور برنی سندرز اظهار کرد، دونالد ترامپ بیش از هر کسی در تاریخ آمریکا دموکراسی این کشور را نابود می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، برنی سندرز، سناتور دموکرات اظهار کرد، آماده است در دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا پست وزیر کار را برعهده بگیرد.

او تاکید کرد، نهایت تلاش خود را برای حمایت از خانواده‌های کارگر که در معرض تهدید هستند، به کار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سندرز تصریح کرد، می‌خواهد نهایت تلاش خود را برای حمایت از خانواده‌های کارگر در این کشور چه در مجلس سنا یا دولت بایدن به کار بگیرد.

او گفت: اجازه دهید ببینیم بعد از این چه اتفاقی خواهد افتاد، اگر بتوانم از تمام اختیاراتم برای دفاع از حقوق خانواده‌های قشر کارگر استفاده کرده و برای آنها خواهم جنگید.

لینک کوتاه: asriran.com/003Ajk

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سندرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا روز جمعه در هراس از توان موشکی و پهپادی ایران و با نادیده گرفتن عملیات وعده صادق و حمله به رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران باید سیستم های تسلیحاتی خود را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش خبرآنلاین آستین با نادیده گرفتن موفقیت عبور موشک های ایران از لایحه های پدافند هوایی رژیم اسرائیل که ادعای غیرقابل نفوذ بودن آن را داشت, به خبرنگاران گفت: "از این حمله درس زیادی آموخته شده است."

به نقل از ایرنا وی ادعا کرد: آنها از مهمات زیادی استفاده کردند و هدف آنها تحمیل خسارت قابل توجه در اسرائیل بود.

آستین در ادامه ادعاهای خود گفت؛ "ایران باید کارآمدی سیستم های تسلیحاتی و برنامه ریزی خود را بررسی کند. فکر می کنم اسرائیل نشان داده است که توانایی قابل توجهی برای دفاع از خود دارد."

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • وزیر کار: جامعه کار و تولید مخاطب اصلی شعار سال
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری