Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به ارتباط خوب کانون ورزش محلات اهواز با اداره کل ورزش و جوانان استان، گفت: همراهی تمام دستگاه ها با سازمان های مردم نهاد می تواند اثرگذاری بیشتر و استفاده بهتر از اعتبارات را به دنبال داشته باشد.

علی حسین حسین زاده در مراسم اهدای البسه به تیم های ورزش محلات که امروز (26 آبان ماه) در محل اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: عملکرد موفق نهادهای مردم نهاد در شرایط سخت استان نشان داد که با نهادهای مدنی به دست آمده و از بین مردم انتخاب شده نیز می توان کارهای بزرگ انجام داد و کمک حال دستگاه های دولتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارتباط خوب کانون ورزش محلات اهواز با اداره کل ورزش و جوانان استان، افزود: یکی از مسایلی که شاید به این نهادها در جامعه ما فرصت نمی دهد، این است که دستگاه های دولتی احساس می کنند که این نهادها رقیبان آن ها در کار هستند در حالی که این نهادها نه تنها رقابت و تقابلی با دستگاهای مرتبط ندارند، بلکه مکمل کار آنها هستند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: در مصیبت و گرفتاری سیل در خوزستان نیز شاهد نمونه موفق سازمان های مردم نهاد در آن شرایط سخت بودیم و امیدوارم این فعالیت ها الگو قرار بگیرد و به سازمان های مدنی به عنوان الگویی که در سایر کشورها نیز از تجارب آن ها استقاده می شود، اطمینان کنیم.

وی با بیان این که همراهی تمام دستگاه ها با سازمان های مردم نهاد می تواند اثرگذاری بیشتر و استفاده بهتر از اعتبارات را به دنبال داشته باشد، عنوان کرد: از سازمان های مردم نهاد که بدون توقع و سر و صدا در مناطق محروم فعالیت می کنند، تشکر می کنم و امیدوارم به ارتقای این نهادها کمک کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان ورزش سازمان هاي مردم نهاد سازمان های مردم نهاد دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند

صالح رحیمی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بوشهر در خصوص توازن توزیع اعتبارات اظهار داشت: مطالبات شهرستان بوشهر با توجه به سیاست‌های شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان، اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و لازمه آن اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی است.

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات خوبی در سطح ملی برخوردارند، افزود: مدیران دستگاه‌های شهرستان بوشهر باید پیگیری مستمر داشته باشند تا متناسب با پروژه‌هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ کنند تا افزایش روند رو به رشد شاخص‌های توسعه‌های در سطح شهرستان باشیم.

وی در ادامه اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان بوشهر دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را بر اساس حل مشکلات مردم انجام دهند.

فرماندار شهرستان بوشهر کمیته برنامه‌ریزی را تعیین کننده خط مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان دانست و تاکید کرد: هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات، فعال و توانمند باشند، در سال‌های آینده، بودجه بیشتری برای شهرستان جذب خواهد شد.

وی افزود: در حوزه شاخص‌های عمومی، رضایتمندی مردم، نحوه اطلاع رسانی، بهره وری، تعالی و عدالت سازمانی مد نظر بوده و در حوزه شاخص‌های اختصاصی نیز وظایف و ماموریت‌های هر یک از دستگاه‌ها به صورت جداگانه بررسی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است