Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@18:35:51 GMT

هلند۳- ۱ بوسنی؛برد آسان و صعود موقت به صدر جدول

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۷۲۳۰

هلند۳- ۱ بوسنی؛برد آسان و صعود موقت به صدر جدول

هلند موفق شد امشب در چهارچوب رقابتهای لیگ ملت های اروپا با نتیجه 3-1 بوسنی را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش دیدار بین دو تیم هلند و بوسنی در چهارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا به پایان رسید که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 3-1 به سود میزبان تمام شد.

 

تیم میزبان یعنی هلند می‌توانست در همان دقایق ابتدایی بازی توسط اون ویندال به گل دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن که به قصد ارسال فرستاده شده بود با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

اما چند دقیقه بعد هلند توانست بالاخره گل اول را وارد دروازه بوسنی کند. ارسال خوب دنزل دومفرایز باعث شد جورجینیو واینالدوم مقابل دروازه خالی قرار گیرد و به راحتی گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

 

 

 

در دقیقه 14 هلند گل دوم خود را هم وارد دروازه بوسنی کرد. باز هم این جورجینیو واینالدوم بود که به شکلی مشابه گل اول، برای هلند گلزنی کرد. ضربه سر استیون برگویس دوباره واینالدوم را مقابل دروازه خالی بوسنی قرارداد تا او گلزنی کند و بازی 2-0 شود.

 

در دقیقه 27 هلند گل سوم را هم وارد دروازه بوسنی کرد اما کمک داور مسابقه به اشتباه آفساید لوک دی یونگ را اعلام کرد تا بازی با همان نتیجه 2-0 دنبال شود.

 

در ادامه نیمه اول نیز شاگردان فرانک دی بوئر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند گل دیگری وارد دروازه بوسنی کنند تا دو تیم با همان نتیجه 2-0 راهی رختکن شوند.

 

 

 

 

هلند می توانست در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بازهم دروازه بوسنی را باز کند اما ضربه استیون برگویس با مهار فوق‌العاده دروازه بان حریف همراه شد.

 

چند دقیقه بعد هلند توانست بالاخره گل سوم را هم وارد دروازه بوسنی کند. دنزل دومفرای توپی را به دهانه دروازه ارسال کرد و این مرتبه ممفیس دیپای بود که موفق شد به راحتی برای هلند گلزنی کند.

 

 

 

 

در دقیقه 63 بوسنی توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و این پرویاک بود که توانست دروازه خالی هلند را باز کند تا کار 3-1 شود.

 

در ادامه نیز هلند بازی را به شکلی در اختیار داشت اما تغییری در نتیجه مسابقه حاصل نشد تا سه امتیاز به حساب شاگردان فرانک دی بوئر واریز شود و آنها موقتا به صدر جدول گروه صعود کنند.

تیم ملی بوسنی تیم ملی هلند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی بوسنی تیم ملی هلند هلند گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در امارات و در اسلحه اپه مردان، امروز شنبه محمد اسماعیلی در گروه دوم مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت.

او در مرحله گروهی و در جدول B در رقابت با حریفان خود صاحب ۳ برد شد و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد اما موفق به صعود به جدول ۱۶ نفره شد. اسماعیلی در این مرحله به مصاف «عبدالعزیز الشاطی» از کویت رفت و با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ صاحب برتری شد.

او در این مرحله با «رانگ لی» از چین تایپه رقابت کرد و موفق به شکست ۱۵ بر ۱۲ او شد.

اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا به مصاف «هانگ وی هو» از هنگ کنگ رفت. اسماعیلی در رقابت نزدیک با این شمشیرباز و تنها با یک اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

در رده بندی نهایی 24 شمشیرباز شرکت کننده در مسابقات اسلحه اپه مردان مسابقات شمشیرباز انتخابی زون آسیا، اسماعیلی در رده سوم مشترک قرار گرفت. 

کد خبر 6089892

دیگر خبرها

  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول