Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، متن پیام تسلیت بهرام سرمست،استاندار قم در پی ارتحال حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اژه‌ای به این شرح است:

خبر درگذشت عالم اندیشمند و نخبه پرور، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر جواد اژه‌ای داماد گرامی شهید عالیقدر آیت الله دکتر بهشتی، موجب تأثر و تألم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن روحانی فاضل و متعهد سالیان متمادی از حیات پربرکت خود را در راه خدمتگزاری به نظام و خدمت صادقانه در عرصه‌های متعدد علمی، فرهنگی و اجرایی سپری کرد و خدمات ارزشمند و ماندگاری را در این عرصه‌ها به یادگار نهاد.

اینجانب ضمن ابراز تأسف، فقدان این عالم فرهیخته را به حوزه‌های معزز علمیه، خانواده محترم و بیوت مکرم اژه‌ای و بهشتی و همه علاقه‌مندان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و با آرزوی صبر و اجر برای بازماندگان محترم، امیدوارم روح مطهر ایشان در جوار ارواح پاک و طیبه اولیاء و برادر شهیدش، قرین و مشمول رحمت و مغفرت واسعه الهی باشد.

حجت الاسلام اژه‌ای روز شنبه در پی ابتلا به کرونا در سن ۷۲ سالگی درگذشت.


او که داماد و پسرخاله دکتر بهشتی و از طرف مادری جزو خاندان آیت الله صدر بود، پیش از انقلاب دکترای روانشناسی تجربی خود را از دانشگاه وین گرفت و پس از انقلاب در دولت میرحسین موسوی، وزیر، مشاور و رییس سازمان بهزیستی و سپس معاون فرهنگی نخست‌وزیر شد.


مرحوم اژه‌ای در دهه ۶۰، سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان (سمپاد) را تأسیس کرد و دو دهه رییس سمپاد بود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیام تسلیت استاندار قم حجت الاسلام اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نمازجمعه این هفته تهران، ۷ اردیبهشت ماه، به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، بنابر اعلام روابط عمومی ستاد نماز جمعه تهران، درهای دانشگاه از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران محترم باز می‌باشد و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

سخنران قبل از خطبه‌های این هفته به مناسبت روز کارگر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود. همچنین معاونین و مدیران کل این وزارتخانه نیز در محل میزهای خدمت پاسخگوی نمازگزاران محترم خواهند بود.

دیگر خبرها

  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج
  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود