Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:10:30 GMT

منچسترسیتی جانشین سرخیو آگوئرو را انتخاب کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۷۴۹۸

منچسترسیتی جانشین سرخیو آگوئرو را انتخاب کرد

به نظر می رسد که باشگاه منچسترسیتی قصد دارد برای جانشینی سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز را به خدمت بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی هرگز علاقه خود به جذب ستاره آرژآنتینی باشگاه اینتر یعنی لائوتارو مارتینز را پنهان نکرد و بارها برای انتقال این بازیکن به نوکمپ تلاش کرد اما مبلغ درخواستی نراتزوری یعنی 111 میلیون یورو باعث شد که مهاجم آرژانتینی نهایتاً در جوزپه مه آتزا ماندگار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگرچه گفته می‌شود که باشگاه کاتالانی هنوز هم شرایط جذب لائوتارو در پنجره های بعدی نقل و انتقالاتی را بررسی می‌کند اما حالا یورو اسپورت و Tyc Sports مدعی شده اند که منچسترسیتی نیز به کورس رقابت برای جذب مهاجم باشگاه اینتر اضافه شده است و می خواهد هر طور که شده این بازیکن را به اتحاد بیاورد.

 

 

 

 

در واقع سرخیو آگرو کم‌کم پا به سن گذاشته و به نظر می‌رسد که آنها به دنبال جذب جانشین مطمئن برای او هستند که حالا گفته می‌شود لائوتارو به اصلی‌ترین گزینه شان تبدیل شده است. از طرف دیگر قرارداد لیونل مسی با بارسلونا در پایان فصل به اتمام می‌رسد و رسانه های آرژانتینی مدعی شده اند که ممکن است او و لائوتارو نه در بارسلونا بلکه در منچسترسیتی با یکدیگر هم تیمی شوند.

لائوتارو مارتینز منچستر سیتی سرخیو آگوئرو اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز منچستر سیتی سرخیو آگوئرو اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ملاقات نکونام با جانشین خطیر و پیشکسوتان استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد نکونام، سرمربی تیم استقلال، امشب به همراه فرشید سمیعی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال و برخی از کادر باشگاه استقلال، با برخی از پیشکسوتان تیم استقلال دیدار کردند که در ادامه میبینید:

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902242

دیگر خبرها

  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • گل آرماند لورینته به اینتر (ساسولو 1-0 اینتر)
  • ساسولو - اینتر؛ ترکیب رسمی
  • 5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • رده‌بندی یوفا از 10 تیم برتر اروپا در 5 سال گذشته؛ غیبت آرسنال و بارسلونا / عکس
  • انتخاب جانشین خطیر، مهم‌ترین ابهام در استقلال
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • عکس| ملاقات نکونام با جانشین خطیر و پیشکسوتان استقلال