Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@16:14:15 GMT

نخستین خط تولید کامپیوتر در ایران افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۷۹۸۳

نخستین خط تولید کامپیوتر در ایران افتتاح شد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌علی خامنه‌ای رئیس‌جمهوری، صبح دیروز[شنبه 10اردیبهشت 1367] از کارخانجات پارس الکتریک بازدید کرد.

 در این بازدید که ابوالقاسم سرحدی‌زاده وزیر کار و امور اجتماعی و سیدمصطفی میرسلیم مشاور عالی ریاست جمهوری نیز حضور داشتند، آقای خامنه‌ای ضمن بازدید از مراحل مختلف تولید تلویزیون‌های رنگی و سیاه و سفید و سایر محصولات این کارخانجات، از کارگاه پرس پلاستیک این مجموعه نیز بازدید به عمل آورد و با حضور در محل خط جدیدالتأسیس تولید ریزپرداز کارخانجات پارس الکتریک، خط تولید اولین کامپیوتر شخصی ساخت ایران را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
افتتاح خط تولید ریزپرداز کارخانجات پارس الکتریک که اولین خط تولید کامپیوتر شخصی ساخت ایران می‌باشد، ضمن صرفه‌جویی در مقدار معتنابهی ارز، دانش فنی کامپیوتر و کاربرد آن را نیز وارد صنایع کشور کرده و باعث تحول صنعتی در کشور خواهد شد. روزنامه اطلاعات- یکشنبه 11اردیبهشت 1367  

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح سه‌شنبه با حضور یعقوبعلی نظری در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع نیروی برق کشور به بهره‌برداری رسید.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید گفت: همه تلاش ما نهایتاً باید منتج به رضایتمندی مردم بشود و در جهت رسیدن به این رضایتمندی باید خدمت‌رسانی تسریع شود.

وی بیان کرد: با توجه به ناترازی مصرف انرژی، اولین موضوع که باید در دستور کار قرار گیرد مدیریت مصرف است و رسیدن به این مهم در حوزه مشهد نیاز به یک بسته عملیاتی دارد.

نظری خاطرنشان کرد: در راستای تولید برق خورشیدی و استفاده از این ظرفیت می‌طلبد که یک بسته سرمایه‌گذاری در شهر مشهد تهیه شود.

لازم به ذکر است؛ که با استفاده از سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر امکان تشخیص خاموشی شبکه روشنایی معابر بدون تماس مشترکین و به صورت خودکار امکان پذیر بوده و در دستور کار گروه‌های عملیاتی جهت اصلاح و رفع عیب قرار می‌گیرد.

از دیگر قابلیت‌های این سامانه می‌توان به پایش ساعتی بار شبکه معابر، نمایش مکانی شبکه معابر، تعیین زمان دقیق روشن و خاموش شدن از طریق ثبت زمان طلوع و غروب خورشید در کنتور هوشمند اشاره کرد.

کد خبر 6099445

دیگر خبرها

  • نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق افتتاح شد
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای
  • تولید خودرو در نخستین ماه بهار افت کرد
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته ای
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • ساخت نخستین ابرترانسفورماتور ۵۰۰ مگاولت آمپر کشور در زنجان
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی