Web Analytics Made Easy - Statcounter

رافائل نادال اولین دیدار خود در فینال تور ATP را با پیروزی پشت سر گذاشت.

رافائل نادال پیروز دومین دیدار روز اول فینال تور ATP شد.

به گزارش طرفداری، رافائل نادال با ارائه نمايشى مقتدرانه، 0-2 برابر آندرى روبلف به پيروزى رسيد تا اولين پيروزى اش را در مسابقات امسال فینال تور ATP تجربه كند و صدرنشين گروه لندن 2020 شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادال بسيار بهتر از مسترز پاريس ظاهر شد و در ست اول با عملكرد بسيار خوب خود توانست روبلف را بريک كند و 3-6 در اين ست به پيروزى برسد. علاوه بر فورهندهاى قوى و هميشگى نادال، مرد شماره 2 تنيس جهان امشب سرويس هاى خوبى زد و اين مسئله كمک بسيارى به او كرد. در ست دوم نيز نادال همان اول كار در گيم روبلف به پيروزى رسيد و در ادامه با حفظ روند مناسب خود و از طرفى اشتباهات مكرر روبلف، توانست 4-6 به پيروزى برسد و اولين پيروزى اش را كسب كند. اين اولين پيروزى نادال در اين رقابت ها با نتيجه 0-2 و بدون دادن بريک به حريفش بود. در اولین دیدار این گروه، دومینیک تیم 1-2 برابر استفانوس سیتسیپاس به برتری رسیده بود.

بیشتر بخوانید:

مقایسه تنیس در زمین های مختلف؛ چه تفاوت هایی میان زمین رس، چمن و هارد کورت وجود دارد؟

مسترز پاریس 2020 | دنیل مدودف با شکست الکساندر زورف، قهرمان شد

تنیس | گروه بندی مسابقات فینال تور ATP انجام شد؛ رافائل نادال و دومینیک تیم در یک گروه

تنیس | نواک جوکوویچ برای ششمین بار سال را به عنوان مرد شماره یک تنیس جهان به اتمام رساند

مسابقات فینال تور ATP | شروع مسابقات با پیروزی دومینیک تیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رافائل نادال فینال تور ATP

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله اول مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با جدال امیرحسین هدایی از ایران و ادوارد یونسکو از رومانی در روز دوم آغاز شد.

این بازی در دو گیم نخست با نتیجه نزدیک ۱۱ بر ۹ به سود یونسکو از رومانی دارنده رنکینگ ۷۸ دنیا به اتمام رسید. در ادامه و در گیم سوم نیز ملی پوش پینگ پنگ کشورمان با نتیجه ۱۱ بر ۴ نتیجه را به این حریف اروپایی واگذار کرد و از صعود به دور دوم مقدماتی این مسابقات بازماند.

هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان می باشد.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با حضور برترین های پینگ پنگ دنیا از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است و ایران با دو نماینده در این رقابت ها حاضر می باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • وداع رافائل نادال با هم‌وطنانش / فیلم
  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم