Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان ۳ هزار واحد در قالب طرح مسکن محرومین در دست احداث است که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

محمد حسینی در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت ساخت مسکن محرومان و طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه ۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن در قالب طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به بانک‌های عامل پرداخت این تسهیلات معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سهمیه استان گلستان در ۹۹ بالغ بر ۷ هزار واحد است که اعتبار آن بصورت کامل تامین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان تاکید کرد: در سال گذشته ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در استان گلستان احداث شد و در سالجاری نیز ساخت ۱۰ هزار واحد در دستور کار قرار گرفت که ۷ هزار واحد آن در قالب طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و ۳ هزار واحد آن در قالب طرح مسکن محرومین در دست احداث است که تا کنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

حسینی گفت: در سال گذشته براساس تفاهم نامه‌ای ۳ جانبه‌ای میان سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن و استانداری ساخت ۳ هزار واحد مسکونی در استان گلستان برای محرومان آغاز شد.

وی در مورد جزئیات ساخت واحد‌های مسکونی گفت: ۱۰۰ درصد واحد‌ها به بانک‌های عامل جهت تشکیل پرونده معرفی شدند که از این تعداد ۲ هزار و ۸۸۰ واحد که بالغ بر ۹۶ درصد واحد‌ها می‌شود با بانک‌ها قرار داد منعقد کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان در ادامه افزود: تا به امروز ۹۳ درصد واحد‌ها بالغ بر ۲ هزار و ۷۷۷ واحد پی کنی شدند و فوندانسیون ۲ هزار و ۷۱۰ واحد اجرا شده است.

حسینی تاکید کرد: از میان ۳ هزار واحد سهمیه استان تاکنون اجرای ستون ۲ هزار و ۱۳۳ واحد، اجرای سقف ۲ هزار و ۴۴ واحد و دیوار چینی هزار و ۳۱۱ واحد انجام شده است.

به گفته وی بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض نیز به متقاضیان مسکن محرومان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: تحویل مسکن محرومان سیستان و بلوچستان تا اوایل سال ۱۴۰۰

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی مسکن محرومان بنیاد مسکن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی مسکن محرومان بنیاد مسکن مسکن محرومان استان گلستان ۳ هزار واحد قالب طرح بنیاد مسکن ۲ هزار واحد ها بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در جلسه شورای مسکن لرستان، اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در استان را ضعیف عنوان کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع این طرح تأمین زمین و ایجاد زیرساخت‌ها برای متقاضیان مسکن است که تاکنون کمترین پیشرفت را داشته‌ایم.

وی افزود: راه و شهرسازی باید حداکثر تا یک هفته آینده جدول وضعیت زمین را ارائه دهد تا بتوانیم بیش از ۸۰ درصد زمین موردنیاز استان را تا پایان تیرماه تأمین کنیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه بانک مسکن با بیش از ۸۰ درصد متقاضیان معرفی شده از طرف راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان عقد قرارداد کرده است، گفت: بانک ملی مشکلاتی در سطح ملی داشت که اکنون مرتفع شده و در حال اجرای برنامه‌هاست.

شفقت در ادامه بر لزوم همکاری بانک‌های خصوصی در حوزه نهضت ملی مسکن تأکید کرد و افزود: اگر بانک‌های خصوصی در پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن مسائل و مشکلاتی دارند در شورای بانک‌های استان مطرح تا پیگیری‌های لازم جهت رفع موانع در دستور کار قرار بگیرد.

وی گفت: شهرداری‌ها به‌ویژه شهرداری خرم‌آباد و بروجرد در صدور پروانه ساختمانی مشکلاتی داشتند که پس از طرح موضوع و بررسی‌های لازم قول مساعد دادند همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6090795

دیگر خبرها

  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • نیروی جوان جامعه عامل پیشرفت های آتی خواهند بود/ شرایط وام فرزندآوری تسهیل شود
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم