Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان با اشاره به چرخش ویروس کرونا در خانه‌های سمنانی‌ها گفت: ابتلا به کرونا در استان سمنان همچنان «صعودی» است. - اخبار استانها -

نوید دانائی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: متأسفانه روند ابتلا به کرونا در استان سمنان همچنان صعودی است و افراد زیادی در مرکز و غرب استان سمنان هرروز به این ویروس مبتلا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این روزها شب‌نشینی‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل این روند صعودی ابتلا به کرونا در استان سمنان است تصریح کرد: در روزهای قبل هم بارها و بارها این نکته مهم را یادآور شدیم که امروز انتقال ویروس به شکل خانوادگی است و معمولاً ابتلا به این ویروس در داخل خانه‌ها با روند تصاعدی در حال افزایش است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان افزود: جدای از اینکه انتقال به کرونا در نقاط پرجمعیت و شلوغ و نیز نقاط پرتردد شهرهای استان سمنان روی می‌دهد؛ این ویروس امروز وارد خانه‌های مردم نیز شده است.

روحانی: بسیج همگانی ملت و دولت را برای مقابله با موج سوم کرونا در کشور اعلام می‌کنممشارکت مردمی مهمترین راهکار مقابله با کرونا استمبتلایان به کرونا قرنطینه 2 هفتگی در منزل را رعایت کنند

دانائی از مردم استان سمنان خواست تا در این روزها به‌هیچ‌عنوان، دور همی‌های خانوادگی را شکل ندهند؛ چراکه این دور همی‌های خانوادگی حتی برای افراد درجه‌یک در فامیل هم مجاز نیست و سبب افزایش ابتلا به کرونا خواهد شد.

وی اضافه کرد: بنابراین خواهرها، برادرها و والدین و فرزندان در یک فامیل نباید در شب‌نشینی‌های یکدیگر حضور یافته و به انتقال و چرخش این ویروس کمک کنند و همه باید با رعایت این مسائل روند انتقال ویروس را کندتر و متوقف کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان با تأکید بر لزوم مراجعه همه افراد مشکوک یا مبتلا به کرونا به مراکز 16 ساعته منتخب این دانشگاه برای انجام امور تشخیصی و درمانی تأکید کرد: امروز هر علامتی از سرماخوردگی در این روزها از نظر ما نشانه ابتلا به کروناست و شهروندان مبتلا که هر نشانه‌ای از علائم سرماخوردگی و موارد مشابه آن را دارند باید از طریق سامانه 4030 تماس گرفته، یا از طریق پرتال وزارت بهداشت به آدرس salamat.gov.ir اطلاعات خود را ثبت کرده و یا به مراکز 16 ساعته و 24 ساعته منتخب دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مراجعه کنند تا هم در صورت نیاز تست تشخیصی کرونا از آنان گرفته شود و هم اگر نیاز بود پروسه درمانی آنان را انجام دهند.

دانائی خاطرنشان کرد: مردم نباید به‌هیچ‌عنوان درباره درمان کرونا خوددرمانی کرده و به شایعات فضای مجازی توجه کنند؛ بلکه باید به این مراکز درمانی مراجعه کنند تا درمان برای آنان در صورت نیاز انجام شود.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ابتلا به کرونا در استان سمنان دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد

دریافت 30 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ظهر یکشنبه تجمع دانشگاهیان دانشگاه‌های استان سمنان در حمایت از خیزش دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی در اعتراض به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی برگزار شد.

خانواده بصیر و آگاه دانشگاه‌های استان سمنان ضمن ابراز نفرت مجدد از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، کنشگری شجاعانه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و اقدام بشردوستانه‌شان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین را تحسین کرده و سرکوب وحشیانه آنان توسط دولت‌های غربی مدعی آزادی به ویژه آمریکای جنایت‌کار را به شدت محکوم می‌نماید.

کد خبر 6091168

دیگر خبرها

  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • کرونوس؛ نخستین زیردریایی رادارگریز جهان با قابلیت چرخش 180 درجه در سرعت کامل(+فیلم و عکس)
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!