Web Analytics Made Easy - Statcounter

طالبان مدعی شد که بسیاری از رسانه‌های موجود در افغانستان در مقابل حمایت مالی و در مسیر عوام‌فریبی نسبت به جنایات آمریکا در این کشور سکوت می‌کنند.

خبرگزاری میزان – گروه طالبان با انتشار مطلبی در وبسایت رسمی این گروه نوشت: بسیاری از رسانه‌های موجود در افغانستان در مقابل حمایت مالی در مسیر عوام‌فریبی پا گذاشته‌اند و برای خوب نشان‌دادن چهره اشغالگران و مقامات کابل و بد نشان‌دادن مخالفانشان تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مطلب می‌افزاید: هنگامی که شواهد مستند و انکارناپذیر از جنایات اشغالگران و نیروهای امنیتی منتشر می‌شود این رسانه‌ها خاموشی اختیار می‌کنند.

گروه طالبان اخیراً نیز در واکنش به گزارش سازمان ملل درباره تلفات غیرنظامیان افغان نیز گفته بود که این گزارش براساس اطلاعاتی است که توسط منابع امنیتی و اطلاعاتی دولت افغانستان برای تبلیغات رسانه‌ای منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: سخنگوی طالبان: مغز متفکر حمله به دانشگاه کابل ارتباطی به شبکه حقانی ندارد صلح طالبان و آمریکا و شکست در تامین امنیت افغانستان

طالبان همچنین عامل اصلی تلفات غیرنظامیان را حملات هوایی دشمن، هدف قرار دادن خانه و روستاها، آزار و شکنجه غیرنظامیان توسط نیروهای خیزش مردمی و حملات دشمن بر مناطق غیرنظامی می‌داند.

انتهای پیام/

تسنیم

برچسب ها: طالبان افغانستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طالبان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ده‌ها دانشجو بازداشت شدند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پلیس نیویورک با یورش به دانشگاه کلمبیا، تحص دانشجویان این دانشگاه در حمایت از غزه را پایان داد.

پلیس نیویورک تظاهرات‌کنندگان و خبرنگارانی را که دستان خود را به هم داده بودند تا نیروهای پلیس نتوانند آنها را از هم جدا کنند از محوطه سالن همیلتون خارج کردند.

این اقدام چند روز بعد از تحصن دانشجویان در این دانشگاه شد که تاثیر زیادی در افکار عمومی آمریکایی و غربی داشت.
  بعد از این که دانشجویان درب‌های ساختمانی را که در آن تحصن کرده بودند، بستند، نیروهای پلیس از پنجره‌ها وارد ساختمان شدند.

رسانه‌های آمریکایی در این باره گزارش دادند که رئیس دانشگاه کلمبیا از نیروهای پلیس خواسته است که تا روز 17 می در دانشگاه بمانند. این رسانه‌ها همچنین از بازداشت ده‌ها دانشجو خبردادند.

تصاویر منتشر شده، بیانگر حضور صدها نفر از نیروهای پلیس با لباس ضد شورش در محوطه دانشگاه است.

این در حالی است که تحصن دانشجویان دانشگاه کلمبیا مسالمت‌آمیز و بدون هرگونه اغتشاش بوده است و دانشجویان تنها شعارهایی در حمایت از فلسطین سر می‌دادند.

دانشجویانی که در این دانشگاه تحصن کرده بودند خواسته‌هایی را برای پایان اعتصاب خود به مدیریت دانشگاه ارائه دادند که مهم‌ترین آنها قطع هرگونه ارتباط اقتصادی و دانشگاهی میان این دانشگاه و موسسات و دانشگاه‌های اسرائیلی بود.

در همین رابطه 117 نفر از اعضای هیئت تدریس وابسته به دانشگاه جورج واشنگتن در آمریکا با امضای طوماری از مدیریت دانشگاه خواستند از تصمیم خود برگشته و مجازات‌هایی که برای دانشجویان شرکت کننده در اعتصاب در محوطه دانشگاه در نظر گرفته است را لغو کند.

در این طومار خواسته شده بود که همه درخواست‌ها برای دخالت پلیس به منظور پایان دادن به تحصن پس گرفته شده و نشستی برای شنیدن خواسته‌های دانشجویان ترتیب داده شود.

دیگر خبرها

  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • روایت روزنامه جمهوری اسلامی از مدارا با طالبان بدون خط قرمز/ جازدن سیل به جای دادن حقابه!
  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ده‌ها دانشجو بازداشت شدند
  • پورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ده‌ها دانشجو بازداشت شدند
  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد