Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی دو بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل بوسنی در دومین حضور دراگان اسکوچیچ در راس کادر فنی خود گفت: کادر فنی تازه وارد تیم ملی ایران نیاز به شناخت کافی از بازیکنان خود داشت. آقای اسکوچیچ از فوتبال باشگاهی ایران اطلاعات کافی دارد اما درباره تیم ملی نیاز به شناخت دقیق‌تر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت تیم ملی ایران افزود: بازی خیلی خوبی را مقابل بوسنی انجام دادیم. فکر می‌کنم بازیکنان تیم ملی دنبال افزایش بازدهی خود برای ایجاد دید بهتر در کادر فنی بودند. میزان اشتباهات فردی حداقل بود و این موضوع اهمیت زیادی برای موفقیت یک تیم در سطح ملی دارد.

وی درباره تغییر تاکتیکی تیم ملی ایران در بازی با بوسنی نسبت به دیدار با ازبکستان تاکید کرد: بوسنی یکی از تیم‌های خوب در سطح قاره اروپاست. اینکه اسکوچیچ علاقه به ایجاد تغییرات تاکتیکی متوالی دارد نشانه خیلی خوبی است. تیم ملی ایران نیاز به پلان‌های مختلف دارد. من فکر می‌کنم بازیکنان توانستند خودشان را خیلی خوب به کادر فنی نشان دهند. ایجاد چنین تغییراتی ضروری و صحیح است.

درخشان ادامه داد: مهم‌ترین پارامتر موجود در تیم ملی، انگیزه بالای بازیکنان است. این تیم می‌تواند موفقیت‌هایی را در آینده‌ای کوتاه کسب کند.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره اعتراض تنی چند از بازیکنان این تیم مبنی بر تبعیض وزارت ورزش در قبال این تیم تصریح کرد: اکثر تیم‌ها در فوتبال ایران وابسته به دولت هستند. بر کسی هم پوشیده نیست استقلال و پرسپولیس منتظر اقدامات دولتی هستند. این دو تیم ویترین فوتبال هم هستند. شاید بسیاری از تیم‌ها بیشتر کمک می‌گیرند اما سرخابی‌ها به چشم می آیند. من شخصاً فکر می‌کنم نسبت به توقعاتی که از مدیران دولتی برای رسیدگی به دو تیم می‌رود باید بیشتر از اینها به استقلال و پرسپولیس رسیدگی شود.

درخشان در پایان خاطرنشان کرد: لیگ برتر فصل جاری یکی از متفاوت‌ترین تقویم‌های تاریخ لیگ برتر خواهد بود و بازیکنان و کادر فنی باشگاه‌ها باید منتظر هر اتفاقی باشند.

کد خبر 5070953

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید درخشان تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران هندبال والیبال ویروس کرونا تیم ملی فوتبال بوسنی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر هندبال ورزش همگانی کشتی آزاد کاراته تیم ملی ایران کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند

 شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند. 

پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوشزد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.

در قسمت بعد سرخپوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد. 

این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد. 

پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • نقاب پشت نقاب