Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@04:33:41 GMT

محدودیت‌های منطقه‌ای کرونا در تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۸۸۵۱

محدودیت‌های منطقه‌ای کرونا در تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از براساس اعلام شامگاه پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی افزود: کارکنانی که در دستگاه‌های اجرایی فعالیت می‌کنند به جز آن دسته که وظیفه امدادی، اورژانسی و درمانی دارند، مقرر شده یک سوم نیروی انسانی در محیط کار مشغول به کار باشد و دو سوم مابقی از دورکاری و شیفت بندی استفاده کنند البته مقرر شده که چگونگی انجام این عمل از طریق سازمان امور استخدامی اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما در استان با جدیت تمام مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا را دنبال می کنیم و شنبه هفته آینده (یک آذرماه) محدودیت های جدید اجرایی می شود.

محسنی بندپی ادامه داد: همچنین دستگاه‌هایی که براساس وظیفه حاکمیتی باید در محیط کار مشخص خود حاضر باشند نیز توسط سازمان امور استخدامی لیست آنها اعلام خواهد شد.

به گفته وی براساس نظر رئیس جمهور همه استانداران و دستگاه‌های اجرایی موظفند با تمام دقت مصوبات ستاد مقابله با کرونا را اجرا کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: بتوانیم شرایطی را که امروز با آن روبرو هستیم مدیریت و کنترل کنیم و روند کاهش بیماری را شاهد باشیم.

استاندار تهران گفت: آن چه ستاد ملی کرونا روز گذشته با حضور رئیس جمهوری مصوب کرد، تصمیمی کاملا علمی، کارشناسی و قابل انجام است که براساس وضعیت بیماران بستری در مناطق مختلف کشور اتخاذ شده است.

وی اضافه کرد: این مصوبه براساس پیشنهاد وزارت بهداشت تنظیم شده و تمامی پیشنهادات مطرح شده از سوی وزارت بهداشت تصویب شد و مصوبه روز گذشته از پویایی، پختگی و جامعیت بسیار خوبی برخوردار بود که مناطق و شهرستان‌های کشور را به سه رنگ زرد، نارنجی و قرمز تقسیم کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: داود فیرحی ایمن الظواهری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 احمد دادبین جواد اژه ای محسنی بندپی استاندار تهران محدودیت های کرونایی محدودیت های منطقه ای داود فیرحی ایمن الظواهری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 احمد دادبین جواد اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • حمایت زاکانی از طرح نور پلیس
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند