Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت قم گفت: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط اماکن بین‌راهی مناسب است و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط آن‌ها ۷۵ الی ۸۶ درصد است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حدود 9 ماه است که کشورمان درگیر ویروس کرونا است وبرای مقابله با این ویروس منحوس اقدامات بسیار خوبی انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ازجمله اقداماتی که در این زمینه انجام‌شده رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، در سطح شهر مردم موارد بهداشتی را رعایت کرده و همکاری‌های لازم را انجام می‌دهند و فروشگاه‌های بزرگ و اماکن نیز توجه ویژه‌ای به این موضوع دارند.

اماکن بین‌راهی با توجه به تردد بالای مسافرین در معرض خطر و شیوع کرونا است که مرکز بهداشت استان در این زمینه اقدامات مناسبی انجام داده است.

مشارکت مردمی مهمترین راهکار مقابله با کرونا استمبتلایان به کرونا قرنطینه 2 هفتگی در منزل را رعایت کننداستاندار خراسان جنوبی: همه مردم باید در در اجرای کامل مصوبات ستاد کرونا همراهی کنند

نرگس جعفری مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت قم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: اماکن بین‌راهی تفاوتی با اماکن شهری ندارند و نظارت کامل بر آن‌ها وجود دارد.

وی بیان کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط اماکن بین‌راهی مناسب است و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط آن‌ها 75 الی 86 درصد است و وضعیت مناسب‌تری نسبت به برخی از اماکن شهری دارند.

مدیر‌گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت قم عنوان کرد: با توجه به نامه‌ای که وزارت بهداشت در زمینهٔ جمع‌آوری قلیان سرا زد در مرحله نخست فروردین‌ماه 170 قلیان سرا را جمع‌آوری و پلمپ کردیم ولی برخی به‌صورت مخفیانه اقدام به بازگشایی کردند.

جعفری تصریح کرد: با توجه به گزارش‌هایی که به مرکز بهداشت می‌شد پیگیری مداوم انجام دادیم، در مسیر کهک که مسیر گردشگری است کارشناسان به‌صورت جهادی و شبانه‌روز فعالیت کردند و 90 درصد قلیان سراها جمع‌آوری و با آن‌ها برخورد شد.

وی با اشاره به فعالیت سامانه 190 گفت: به‌صورت مداوم باید گزارش‌های این سامانه پیگیری و پاسخ داده شود و همچنین شکایت هایی که بررسی می شود در سامانه بارگزاری شود، این سامانه پاسخگوی شکایت‌های مردم در زمینهٔ مسائل بهداشتی و عدم رعایت شیوه‌نامه‌ها است.

به گزارش تسنیم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم در راستای کمک برای کاهش ویروس کرونا است و با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط مسئولین بهداشت از هفته آینده تردد بین شهرها ممنوع است.

انتهای پیام/452/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی بهداشتی توسط اماکن بین راهی شیوه نامه ها مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان