Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی پذیرفته‌شدگان اصلی و ذخیره رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹منتشر شد.

به گزارش ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ به دنبال اطلاعیه ۸ آبان ۹۹ مبنی بر اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹، (رشته های تحصیلی پذیرش با آزمون)، نتایج پذیرش دانشجو در دانشگاه امام صادق (ع) در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در سایت این سازمان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیانی که مشخصات آنان به عنوان پذیرفته شده اصلی و یا ذخیره رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ اعلام شده است، می توانند بر اساس توضیحات اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

با توجه به اینکه ثبت نام از افراد پذیرفته شده به صورت مجازی انجام می پذیرد، پذیرفته شدگان لازم است به منظور اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام به سایت دانشگاه امام صادق (ع) واحد برادران به نشانی: www.gznisu.ir و واحد خواهران به نشانی: www.isuw.ac.ir مراجعه کنند.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان به سامانه ثبت نام موسسه در زمان مقرر، به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اعلام نتایج نهایی رشته های تحصیلی پذیرش با آزمون (در تاریخ ۸ آبان ۹۹) در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته اند و هم اکنون نیز در ردیف پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) قرار دارند، باید از دو رشته قبولی اعلام شده یکی را به دلخواه انتخاب و در آن رشته ثبت نام و به تحصیل بپردازند و ثبت نام در یک رشته تحصیلی به منزله انصراف از رشته دیگر تلقی خواهد شد.

پذیرفته شدگان لازم است بر حسب مورد مطابق جدول مندرج در بند (ج) اطلاعیه اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ (رشته های تحصیلی با آزمون) تاریخ ۸ آبان ۹۹) موجود در سایت سازمان سنجش نسبت به تهیه مدارک ثبت نامی اقدام و به دانشگاه ارائه کنند.

متقاضیانی که در ردیف پذیرفته شدگان قرار نگرفته اند درصورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض باید موضوع را از طریق دانشگاه امام صادق (ع) پیگیری کنند.

اسامی قبول شدگان اصلی و ذخیره واحد خواهران دانشگاه امام صادق (ع) و اسامی قبولین اصلی و ذخیره واحد برادران دانشگاه امام صادق (ع) در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه امام صادق ع سازمان سنجش آموزش کشور آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ دانشگاه امام صادق رشته های تحصیلی تحصیلی دانشگاه پذیرفته شدگان اعلام شد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور

مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تا ۲۰ اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دانشگاه پیام نور بر اساس آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از بین دانشجویان ترم آخر و دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته واجد شرایط این دانشگاه و سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور دانشجو می‌پذیرد.

تمام متقاضیان واجد شرایط این فراخوان از تاریخ ۲۹ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت داشتند با مراجعه به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به نشانی نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند، که دانشگاه پیام نور با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان، مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را تا روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد.

تمام متقاضیان واجد شرایط این فراخوان می‌توانند با مراجعه به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به نشانی https://reg.pnu.ac.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

کد خبر 749772

دیگر خبرها

  • این دانشگاه مشهور ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا اعلام آمادگی کرد!
  • اعلام آمادگی این دانشگاه ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان اخراجی آمریکا
  • دانشگاه شیراز آماده جذب دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟