Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@20:05:14 GMT

آخرین جزئیات مصلی شهر باشت از زبان امام جمعه این شهر

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۸۹۷۹

آخرین جزئیات مصلی شهر باشت از زبان امام جمعه این شهر

امام جمعه شهر باشت در خصوص آخرین وضعیت مصلی این شهر توضیحاتی را بیان کرد و گفت: انتظار این است که کارفرما و پیمانکار اقدام به رفع نواقصات و تکمیل پروژه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عبودی امام جمعه شهر باشت در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین جزئیات مصلی این شهر گفت: کار ساخت مصلی باشت از سال 1391 در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آن زمان تا به امروز شبستان با مصاحت 1048 متر ساخته شده که  تقریباً ۹۰ درصد کار در این بخش انجام گرفته ولی بحث سیستم سرمایشی، گرمایشی و مفروش کردن، سیستم صوتی خود مصلی همچنان باقی مانده است.

امام جمعه باشت بیان کرد:  در حال حاضر کار در بخش های دیوارکشی حیاط مصلی در حال انجام است ولی در خود محوطه حیاط متاسفانه هیچ گونه کاری روی آن انجام نگرفته است.

وی گفت: در بحث مصلی یک ساختمانی آنجا تاسیس شده که الان آماده است و چند سال است که در حال استفاده از آن هستیم و در آینده نزدیک در کنار خود مصلی نیز یک مجتمع فرهنگی پیش بینی شده است البته هنوز شروع ساخت آن شروع نشده بلکه ایده های آن آماده شده که  انشاالله در آینده نزدیک این را هم انجام دهیم همچنین سرویس بهداشتی  مصلی نیز تکمیل شده است.

حجت الاسلام عبودی در خصوص هزینه مورد نیاز جهت تکمیل مصلی شهرستان باشت گفت: نمی‌توان  براورد هزینه ای دقیقی کرد اما چیزی در حدود 2 میلیارد تومان دیگر نیاز است تا مصلی شهر باشت تکمیل شود .

وی افزود: به دلایل عدم انجام سریع پروژه متاسفانه سازه مصلی در حال فرسوده شدن است حتی در مواردی نیز برخی از کابل های برق آن که هزینه هنگفتی برای آن شده به سرقت رفته است.

امام جمعه باشت گفت: در حال حاضر انتظار این است که  کارفرما و پیمانکار اقدام به رفع نواقصات و تکمیل پروژه کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام جمعه شهر باشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، نادر گرامی در نشست شورای اداری باشت گفت: در همین راستا هر گونه مرخصی اداری تا پایان اجلاسیه ممنوع می‌باشد و مدیران و کارکنان مربوطه موظف به همکاری تا پایان اجلاسیه هستند.
وی اضافه کرد: اجلاسیه شهدای این شهرستان در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • رقابت داوطلبان خوزستانی گروه‌های علوم ریاضی، زبان و هنر در مرحله اول کنکور