Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش برف و باران از امروز تا روز جمعه آینده در اکثر مناطق کشور از ورود سامانه بارشی جدید خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 24 ساعت آینده برای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان بارش باران، برای جنوب خوزستان، شمال بوشهر و غرب فارس بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

روز سه شنبه در سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز بارش‌ها تشدید خواهد شد و برای استان‌های کردستان، زنجان، همدان، مرکزی، جنوب آذربایجان غربی و جنوب آذربایجان شرقی بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است.

چهارشنبه باران در سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و برای جنوب کرمان، شمال هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان ابرناکی همراه با بارش خفیف باران با احتمال رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی پنجشنبه هفته جاری در شال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان رگبار باران و برای شرق مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی شده است.

روز جمعه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور برای غرب، شمال غرب و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی بارندگی پیش بینی شده و در ارتفاعات بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

هشدار افزایش ارتفاع امواج دریای خزر و خلیج‌فارس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی آذربایجان شرقی پیش بینی شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سازمان هواشناسی امروز برای برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و افزایش ابر و رگبار پراکنده و درسایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی کرد.
امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی مناطقی از استان کردستان زنجان اردبیل و ارتفاعات مرکزی و غربی البرز در استان‌های گیلان و مازندران شاهد رگبارموقتی باران و وزش باد خواهیم بود.
در ساعات بعد از ظهر مناطقی از جنوب شرق کشور از جمله شرق سیستان و بلوچستان رگبار باران دور از انتظار نیست.
از فردا دوشنبه نیز سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود و در نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب سواحل دریای خزر و اصفهان، مجدد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد آغاز خواهد شد.
بارش‌ها فردا در استان‌های کرمانشاه، غرب کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بخش‌هایی از استان اردبیل زنجان و گیلان، مازندران و شمال قزوین شدیدخواهد بود.
برای این مناطق هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • بارش باران در خوزستان
  • بارش باران در اهواز
  • سامانه جدید بارشی در استان بوشهر فعال می‌شود
  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • هواشناسی ایران/ سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  • خبر خوب هواشناسی؛ بارش‌های بهاری نیمی از کم‌بارشی‌های کشور را جبران کرد + جزئیات
  • خبر خوب هواشناسی ؛ بارش‌های بهاری نیمی از کم‌بارشی‌های کشور را جبران کرد + جزئیات
  • تداوم بارش‌ها در جنوب غرب خوزستان