Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات مدیره اتحادیه پوشاک مشهد گفت: فروشگاه‌هایی که اقدام به هنجارشکنی کنند مورد برخورد بازرسان اصناف، اتحادیه و اماکن قرار می‌گیرند.

به گزارش قدس آنلاین، جواد حسین پورحجار  در خصوص انتشار خبر و عکس استفاده یکی از فروشگاه‌های سطح شهر مشهد از مانکن زنده خانم در پشت ویترین، اظهار کرد: تاکنون در سطح شهر مشهد چنین موضوعی را شاهد نبوده و نشنیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
عضو هیات مدیره اتحادیه پوشاک مشهد با بیان این نکته که مدام از فروشگاه‌های سطح شهر مشهد بازرسی می‌کنیم، ادامه داد: بازرسی کردن از ۱۰ هزار عضو اتحادیه پوشاک اقدام به بسیار مشکلی است و در این کار هم بازرسان اتحادیه و هم اماکن و اتاق اصناف با یکدیگر همکاری می‌کنند. وی ضمن اشاره به این موضوع که تاکنون پرونده‌های گران فروشی، کم فروشی و فروش جنس نامرغوب داشتیم، تصریح کرد: اما تا امروز استفاده از مانکن زنده در سطح شهر مشهد نداشته‌ایم. حسین پورحجار تاکید کرد: در صورت وقوع تخلف در فروشگاه‌ها برخورد اول ما تذکر و در صورتی که تخلف ادامه‌دار و یا هنجارهای جامعه نادید گرفته شود، اخطار کتبی و پلمب درانتظارشان است. عضو هیات مدیره اتحادیه پوشاک مشهد خاطرنشان کرد: البته گاهی اوقات فروشگاهی نه از روی عمد، بلکه ناآگاهی و در حوزه برندینگ دست به حرکتی خلاقانه همراه با تخلف می‌زند که مطلوب ما نیست و تذکر می‌دهیم، چنانچه موضوع به همین مورد ختم شد، تمام می‌شود؛ اما گاهی اصرار به تخلف دارد که مورد برخورد قرار می‌گیرد. وی با بیان اینکه بازرسان ما فردا اول صبح برای بازرسی به محل مربوطه خواهند رفت، متذکر شد: مدل فعالیت یک فروشگاه در مشهد با دیگر شهرهای کشور تفاوت دارد و از حساسیت بیشتری برخوردار است و اصولا به دلیل مذهبی بودن شهر مشهد مردم چنین مواردی را نمی‌پذیرند، بنابراین انتظار داریم که فروشگاه‌ها این حساسیت‌ها را درنظر گیرند. منبع:فارس انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اتحادیه پوشاک مانکن ها مشهد اتحادیه پوشاک سطح شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی گفت: «این کار شرایط خاص خودش را دارد. شهرداری تهران برای تنظیم بازار و ایجاد ثبات خدمت گذاری بهتر، هم میادین تره بار و هم فرشگاه شهروند را دارد تا بتواند از تنش‌های حوزه بازار جلوگیری و خدمات را توسعه دهد.»

شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: «اکنون بیش از ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران توسط میادین تره بار توزیع می‌شود و اگر کوچکترین اتفاقی در این میادین رخ دهد عملا معیشت مردم آسیب می‌بیند.»

او در خصوص قرار داد واگن های چینی هم گفت که کارها در حال پیگیری و انجام هستند.

در حال تکمیل است...

کد خبر 846908 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف ؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • از سرگیری صادرات دام زنده مازاد در کشور
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان