Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت از تأمین و توزیع ۱۴۰ هزار تُن روغن صنف و صنعت از محل ذخایر استراتژیک کشور خبر داد و گفت: با ترخیص۱۲۰ هزار تُن از روغن بخش خصوصی از گمرکات ظرف یک ماه آینده کل مشکل روغن حل خواهد شد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام شاتا، سعید صارمی با اعلام خبر توزیع ۱۴۰ هزار تن روغن صنف و صنعت از محل ذخایر استراتژیک کشور، گفت: ستاد تنظیم بازار به صورت ویژه موضوع تنظیم بازار روغن نباتی را در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت ادامه داد: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار مقرر شد تا ۷۰ هزار تن روغن از محل ذخایر استراتژیک در بخش خانوار به صورت مایع توزیع شود که کار توزیع از اول آبانماه شروع شده است.

وی با بیان اینکه توزیع در وهله اول از بخش فروشگاه‌های زنجیره‌ای شروع شد که این توزیع تاکنون نیز به خوبی و به وفور تداوم دارد، گفت: توزیع این ۷۰ هزار تن البته در سایر صنوف نیز شروع شده است تا به تدریج این سهمیه توزیع شود.

وی در خصوص موضوع روغن جامد بخش صنف و صنعت، نیز بیان کرد: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار برای این بخش نیز از محل ذخایر استراتژیک کشور ۷۰ هزار تن تامین و توزیع شده است.

معاون دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت افزود: در حوزه تولید نظارت‌ها بر واحد‌های تولید روغن انجام می‌شود و واحد‌های تولیدی ورود و خروج روغن خود را در سامانه جامع تجارت باید ثبت نمایند. بیشتر بخوانید: توزیع روغن صنف و صنعت از روز یکشنبه|ثبات بازار گوجه در روز‌های آینده صارمی در خصوص جلوگیری از تخلفات احتمالی، گفت: ما منکر این که تخلف هست نیستیم و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان‌های صمت استان و اتاق اصناف به عنوان متولیان نظارت بخشنامه‌های لازم را ابلاغ کرده‌اند و بازرسی‌های لازم دارد صورت می‌گیرد.
وی همچنین از تشدید بازرسی‌ها در بازار توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان‌های صمت استان و اتاق اصناف به کمک بسیج اصناف و به صورت هوشمند خبر داد.

معاون دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت گفت: با تمهیدات انجام شده و توزیع ۱۴۰ هزار تن روغن از محل ذخایر استراتژیک کشور بازار روغن تنظیم خواهد شد.

صارمی اضافه کرد: با هماهنگی با بانک مرکزی و گمرک جمهوری اسلامی ایران حدود ۱۲۰ هزار تن از روغن بخش خصوصی نیز در حال ترخیص است که با انجام این اقدامات، ظرف یک ماه آینده کل مشکل روغن حل خواهد شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت صنعت تنظیم بازار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت صنعت تنظیم بازار توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت توزیع ۱۴۰ هزار صنف و صنعت هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود

مهدی عقیل، استاد دانشگاه و نویسنده لبنانی با بیان اینکه آنچه در شب ۱۳ و ۱۴ آوریل رخ داد، یک نقطه عطف استراتژیک در سطح قواعد بازدارندگی یا قواعد درگیری در خاورمیانه بود، گفت: جمهوری اسلامی ایران از صبر استراتژیکی که از سال ۲۰۱۰ پیشه کرده بود به بازدارندگی استراتژیک یا بازدارندگی فعال منتقل شد.

دریافت 52 MB

خبرنگار: منصوره حسنی / تدوینگر: حمیدرضا برزگر 

دیگر خبرها

  • ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره+جدول
  • هشدار معنادار رشیدی کوچی درباره خطاهای استراتژیک و لجبازی عده ای خاص با مردم /دلم می سوزد...
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشاورزان با تنظیم نوبت آبیاری به حفظ ذخایر آب های زیرزمینی کمک کنند
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • ساترا رقیب است یا شریک تولیدات تصویری؟/ ۷۰۰ تقاضا در انتظار مجوز