Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هادی اخلاقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بوشهر با تشکر از اصناف و کسبه شهرستان به دلیل همکاری با ستاد کرونا در اجرای طرح تعطیلی مشاغل غیر ضروری پس از ساعت ۲۰، بیان کرد: برابر هماهنگی‌های صورت گرفته، سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف در اجرای این طرح همکاری می‌کنند اما با این حال در مرحله اول از ظرفیت اتاق اصناف مرکز استان، اتحادیه‌های صنفی، مدیران و اعضای هیات مدیره‌ بازار‌ها و پاساژ‌ها، و شورایاران استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برای نظارت در اجرای طرح، گشت‌های مشترک دستگاه‌ها و بازرسان و ناظران متعددی از سازمان صمت، نیروی انتظامی و سایر نهاد‌ها در نقاط مختلف استقرار می‌یابند.

بیشتر بخوانید

دستگاه‌های نظارتی بوشهر پای کار نیامدند/ سایه کمرنگ نظارت بر تعطیلی واحد‌های صنفی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بوشهر تاکید کرد: همه می‌دانیم برای قطع زنجیره کرونا، تعطیلی بازار و اصناف به تنهایی کفایت نمی‌کند و موثر نخواهد بود و همه شهروندان لازم است همراه اصناف، از ساعت ۲۰ به بعد و حتی در طول روز از تردد غیرضروری و از تجمع و دورهمی در شهر و یا منازل خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت کرونایی ویروس کرونا کرونا ویروس تعطیلی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:  لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف، قابلیت نظارت و منطقی کردن هزینه‌های دولت، اجرای حسابداری بهای تمام شده و اجرای نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، پوشش کامل احکام پیشنهادی در قوانین بودجه سنواتی، ساماندهی طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای نیمه تمام ملی، کاهش ناترازی بودجه با استفاده از ابزار‌های اجرای بودجه نظیر استقرار کامل حساب واحد خزانه، استفاده کامل از ساز و کار پرداخت مستقیم به ذینفع نهایی (اجرای ماده ۶۵ قانون محاسبات عمومی) در خصوص کلیه مصارف دولت، فراهم شدن امکان استفاده از سیستم فاکتورینگ در تامین منابع پروژه‌های عمرانی برای استقراض مسئولانه با نظارت عملیاتی، عدم انتقال کامل وجوه مصرف نشده عمرانی به سال‌های آتی، تفکیک بودجه جاری و ارزی، ارایه گزارش عملکرد بودجه تعهدی در مقایسه با بودجه نقدی از موارد پیشنهادی دیوان محاسبات کشور برای اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • ضرورت به روز رسانی قوانین حوزه رسانه
  • آئین بزرگداشت روز روانشناسی در بوشهر برگزار شد
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است