Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ آبان ماه آغاز شده است و به همین مناسبت نیز طرح ویژه پائیزه کتاب در کتابفروشی‌های منتخب کشور در حال انجام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، هفته کتاب و کتابخوانی از 24 آبان ماه آغاز شده است و به همین مناسبت نیز طرح ویژه پائیزه کتاب در کتابفروشی‌های منتخب کشور در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشهدی‌ها و شهروندان خراسان رضوی نیز از دیرباز در حوزه کتابخوانی پیشگام بوده‌اند و آمار و ارقام نیز بیانگر این است که سرانه مطالعه در استان خراسان رضوی 4 دقیقه بالاتر از میانگین کشوری است.

طبق اعلام مدیرکل ارشاد خراسان رضوی  سرانه مطالعه در کشور 12 دقیقه و در خراسان رضوی 16 دقیقه است. البته در مورد فرهنگ مطالعه باید اقدامات جدی‌تری انجام شود تا  شاهد افزایش سرانه مطالعه باشیم.

اجرای برنامه‌های هفته کتاب چهارمحال و بختیاری در فضای مجازی / ناشران ‌حمایت می‌شوندصداپیشه جناب‌‎خان به "کتاب‌باز" می‌آید/ سریال "مُلکاوان" روی آنتن می‌رودظهیری: صحیفه سجادیه صرفاً کتاب دعا نیست

مروارید می‌گوید: سوال در مورد سرانه مطالعه باید به پرسش عمومی تبدیل شود، ما همیشه از انواع آمارها در رسانه‌ها گزارش می‌دهیم و سوال می‌کنیم، اما در طول سال یک یا دوبار در مورد سرانه  کتاب سوال می‌کنیم.

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از روز گذشته پرفورمنس‌هایی در سطح شهر مشهد برای ترویج فرهنگ مطالعه صورت گرفته که تصاویر آن را در زیر شاهد هستید:

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرانه مطالعه خراسان رضوی هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان به دعوت مردم متدین و انقلابی مشهد به استان خراسان رضوی می رود.

این سفر به درخواست مردم شریف انقلابی و متدین استان خراسان رضوی برای حمایت از طرح نور فراجا صورت گرفته و حامیان عفاف و حجاب میزبان فرمانده کل انتظامی خواهند بود. وعده گاه این اجتماع عظیم ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در عرصه میدان شهدای مشهد می باشد.

کد خبر 6093202

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • «هر سه‌شنبه‌ یک مدرسه»؛ طرحی برای افزایش سرانه آموزشی
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • دبیرکل کتابخانه‌ها:عدد دقیقی از سرانه مطالعه در کشور نداریم!
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد