Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@11:36:11 GMT

4900 ,واحد صنفی در بندرعباس مشمول تعطیلی ساعت 18 هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۹۸۳۰

4900 ,واحد صنفی در بندرعباس مشمول تعطیلی ساعت 18 هستند

عزیزاله کناری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: در سطح شهرستان بندرعباس 18 هزار و 500 واحد صنفی در قالب 41 اتحادیه فعال‌اند که ۴۹۰۰ واحد صنفی مشمول گروههای ۲و۳و۴ اعمال محدودیت های کاهش زمانی از ساعت 18 هستند.

وی افزود: 13 هزار و 600 واحد صنفی نیز مشمول گروه یک هستند که می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کار خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بندرعباس از تمام مجتمع‌های تجاری و بازار خواست تا سیستم‌های پیجینگ آنها فعال و مرتبا نسبت به اعلام هشدارهای بهداشتی اقدام کنند و تمامی ورودی‌های مجتمع‌های تجاری نیز می‌بایست کنترل شود تا افراد به همراه ماسک وارد شوند.

کناری همچنین گفت: خودروهای هلال احمر و آتش‌نشانی نیز به طور مستمر در قالب گشت‌های ویژه از ساعت 17.30 نسبت به اعلام هشدار در اماکن عمومی اقدام کنند و یک خودرو نیز در طول نوار ساحلی مرتبا هشدارهای کرونایی را به مردم یادآوری کند.

وی اضافه کرد: ساعات کار دستفرشان بازار ۲۲ بهمن مانند ساعات کار گروههای ۲و۳و۴ است و راس ساعت ۱۸ باید تعطیل شوند و شهرداری نیز نظارت لازم را داشته باشد. علاوه بر این دستفروشان خیابان حافظ نیز جمع‌آوری شدند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: کناری فرماندار بندرعباس هرمزگان هشدارهای کرونایی واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ۴۰۹ متقاضی واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پاسدار زبان فارسی شدند
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان