Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیکی گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، روحانیون مروج کتاب کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان تجلیل می شوند.

«مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: روحانیون کانون های فرهنگی و هنری مساجد، طلایه داران ترویج فرهنگ کتابخوانی در مساجد هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: استفاده از ظرفیت روحانیون در مساجد می تواند به ترویج فرهنگ کتابخوانی شتاب دهد و نوجوانان و جوانان را با این فرهنگ همسو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیکی اظهارداشت: اجرای طرح «شنبه های کتاب» در کانون های مساجد، یکی از همان طرح هاست که روحانیون توانسته اند به خوبی آن را اجرا کنند.

 

وی ادامه داد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان به منظور تجلیل از روحانیونی که نقش موثری در ترویج فرهنگ کتابخوانی داشته اند قصد دارد در هفته کتاب از 15 روحانی شاخص مروج فرهنگ کتابخوانی تقدیر کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: تقدیر از این روحانیون به صورت انفرادی در محل ستاد کانون های استان شکل می گیرد و کاملا نکات بهداشتی و قراردادهای کرونایی رعایت می شود.

 

وی افزود: این تقدیر از روز (یکشنبه 25 آبان) آغاز شده و تا روز (پنجشنبه 29 آبان) انجام می شود.

 

بیکی، هدف از این تقدیر را تشویق روحانیون، به عنوان پیشتازان فرهنگ کتابخوانی دانست که بتوانند فرهنگ کتابخوانی را در بین جوانان و نوجوانان ترویج دهند.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان فرهنگ کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه نشست با مدیران و دبیران جشنواره بیست‌ویکم امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران درباره روند برگزاری این آوردگاه فرهنگی اظهارکرد: جشنواره امام رضا(ع) بسیار مایه خوشبختی ماست. امسال دوستان، ابتکار چله رضوی را از اول ماه شوال تا ۱۱ ذی‌القعده گذاشتند که تولد امام رضا(ع) است.

اسماعیلی ادامه داد: به دوستان پیشنهاد دادم در سفر ترکمنستان از مرو هم حضور داشته باشند. در آنجا هم خیلی ابراز علاقه کردند که‌ در این بحث بین مشهد و مرو تعاملات بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: جشنواره فیلم رضوان که اولین جشنواره فیلم‌های دینی است به برکت جشنواره امام رضا (ع) امسال برگزار می‌شود و اتفاق‌های بسیار خوب دیگر نیز می‌افتد.

وزیر فرهنگ ادامه داد: در گرگان یک اجتماع چند هزار نفری با هم سرود می‌خواندند.

وی افزود: جشنواره، به روستاها و عشایر رفته است. این اتفاق مبارک و مایه عزت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی هنری کشور به‌ویژه در حوزه فرهنگ و هنر دینی خواهد بود که خود بارگاه نورانی علی ابن موسی الرضا(ع) یکی از بی‌نظیرترین جلوه‌های هنری کشور است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900341

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی