Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@00:43:04 GMT

نامه پیشنهادی قالیباف به ستاد ملی کرونا

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۰۱۷۲

نامه پیشنهادی قالیباف به ستاد ملی کرونا

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: متأسفانه تصمیماتی که ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ می‌کند تک‌بعدی است و به ابعاد مختلف موضوعات نگاه نمی‌کند. به طوری که وقتی دستور تعطیلی و محدودیت اعمال می‌کنند مشخص نمی‌کند که افرادی که در اثر این محدودیت ضرر دیده و مشکلاتی برای آن‌ها ایجاد می‌شود چه باید بکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این ستاد هیچ عضوی از مجلس در ستاد حضور ندارد هر چند که امروز از احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس در این باره سوال کردم که او به من پاسخ داد نامه‌ای اخیرا از سوی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ارسال و پیشنهاد شده است تا به منظور عضویت نمایندگانی از مجلس در ستاد ملی کرونا اقدامات لازم صورت گیرد.

وی گفت: قالیباف در این پیشنهاد خواستار آن شده که رؤسای کمیسیون‌های بهداشت و اجتماعی مجلس در ستاد ملی مقابله با کرونا حاضر شده و نظرات مجلس را منتقل کنند.

وی گفت: اگر رؤسای دو قوه قضائیه و مجلس هم عضو ستاد ملی مقابله با کرونا باشند و این اولویت را برای آنکه مصوبات این ستاد فراقوه‌ای باشد قائل شویم و نگاه خود را ملی کنیم مشکلات مقابله با کرونا در جامعه کمتر خواهد شد.

وی گفت: متأسفانه در ستاد مقابله با کرونا تصمیماتی گرفته می‌شود که برخی از آن‌ها فراقانونی است ضمن اینکه عدم حضور رؤسای دو قوه این ستاد را دچار چالش و ضعف کرده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: قالیباف ستاد ملی کرونا مجلس شورای اسلامی مقابله با کرونا ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ روایت روح‌الامینی از رقبای قالیباف برای ریاست مجلس

روح‌الامینی نماینده فعلی مجلس: در کنار آقای قالیباف نام آقایان نیکزاد و ذوالنور برای رسیدن به ریاست مجلس مطرح است اما هنوز چیزی قطعی نیست.

دریافت 8 MB

دیگر خبرها

  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • فیلم/ روایت روح‌الامینی از رقبای قالیباف برای ریاست مجلس
  • نامه محمدباقر قالیباف به رئیسی +جزئیات