Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، برهمین اساس ایجاد زمینه و بستر مناسب برای مشارکت مالی اشخاص حقیقی و حقوقی در جذب و تامین هزینه های طراحی وساخت، مرمت و توسعه پروژه های عتبات مقدسه در خارج از کشور و همچنین گسترش سطح کمی و کیفی همکاری ها در دستورکار قرار خواهد گرفت.

براساس تفاهم نامه منعقده فی ما بین بانک توسعه صادرات ایران و ستاد بازسازی عتبات عالیات، بانک متعهد می شود خدمات مورد نیاز اجرای این تفاهم نامه را در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا، آئین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی مربوطه و منطبق با مقررات و ضوابط جاری خود را ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تعهدات شامل قبول وجوه نقد اشخاص از طریق مراجعه به شعب و واریز به صورت برخط به حساب ستاد، تسهیل امر انتقال وجوه، تسهیل دسترسی ستاد به حساب های افتتاحی و سایر خدمات بانکی می شود.

گزارش طرح ها و پروژه های در دست اقدام و همکاری با بانک جهت تسهیل اخذ مجوزات مورد نیاز از دستگاه های ذیربط نیز از وظایف ستاد بازسازی عتبات عالیات است.

پربیننده ترین افزایش نرخ سپرده‌های بانکی صحت ندارد اسکناس جدید ۱۰هزار تومانی +عکس نحوه محاسبه بهترین بیمه بدنه خودرو +استعلام قیمت آغاز افزایش کارمزد خدمات بانکی از آذرماه/ کارمزد انتقال وجه بین‌بانکی ساتنا ۲صدم درصد مبلغ تراکنش است کاهش قیمت ارز بعد از انتخابات آمریکا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عتبات مقدسه مرمت و توسعه عتبات سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان

توانمندی‌های نظام بانکی ایران توسط مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان معرف شد.

به گزارش ایسنا، محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشستی تخصصی اقتصادی و بانکی در بانک مرکزی کشور پاکستان شرکت کرد. 

وی در این نشست که پیش از سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان صورت گرفته بود، ضمن معرفی بانک و اشاره به ظرفیت های همکاری فی مابین، برضرورت تسهیل تجارت خارجی با کشور پاکستان به عنوان یکی از طرف های تجاری ایران تاکید کرد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تبیین رسالت بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک توسعه ای بخش تعاون در کشور، به فعالیت های بانک از جمله فعالیت های ارزی که در راستای حمایت از بخش تعاون و تولید انجام می شود اشاره کرد.

این مقام بانکی افزود: پاکستان دارای قرابت فرهنگی، دینی، و تاریخی بسیاری با ایران است، لذا زمینه های بالقوه فراوانی جهت همکاری و توسعه روابط وجود دارد که با همت و تلاش می توان به بهره برداری رساند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • آمادگی بانک جهانی برای آغاز پروژه «کاسا هزار» در افغانستان
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه آبی سریلانکا توسط ایران/توسعه صادرات فنی و مهندسی در دستورکار