Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه بزرگ کتابخوانی «این تو و ماجرای عشق» از شنبه ۲۴ آبان همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در خراسان شمالی جان گرفت.

«هاشم شیرازیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی «این تو و ماجرای عشق» همزمان با هفته کتاب و  کتابخوانی و در قالب طرح ملی شنبه های کتاب در کانون های این استان و سطح مساجد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی افزود: این کتاب و مسابقه که به همت کانون و موسسه خیریه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم طراحی شده، داستان ازدواج حضرت خدیجه (سلام الله علیها) با نبی مکرم اسلام حضرت  محمد (صلی الله علیه وآله وسلم) با نگاهی عاشقانه و صمیمی به زندگی مشترک تکرار نشدنی است که «انسیه سادات هاشمی» آن را به رشته تحریر درآورده است.

 

شیرازیان، افزود: علاقه مندان می توانند پس از مطالعه کتاب پاسخ نامه های طراحی شده را تکمیل و  تا چهارم آذر ماه 99 ارسال کنند.

 

وی در خصوص دریافت کتاب و پاسخنامه نیز گفت: علاقه مندان می توانند فایل رایگان  کتاب را از طریق درگاه مجازی khadije.com  دریافت کنند و همچنین با مراجعه به ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کتاب و پاسخنامه را دریافت کنند.

 

شیرازیان همچنین اعلام کرد: علاقه مندان می بایست پاسخنامه را تا تاریخ اعلام شده به نزدیکترین کانون فرهنگی و هنری مسجد تحویل دهند و یا تصویر واضح پاسخنامه را به شماره 09332882738 از طریق پیام رسان ایتا ارسال کنند.

 

گفتنی است، طرح ملی «شنبه های کتاب» با هدف ترویج و ارتقاء فرهنگ انس با کتاب و کتابخوانی در مساجد با معرفی و مطالعه یک کتاب به صورت هفتگی در سطح مساجد برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه کتابخوانی هفته کتاب کانون مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان


کارگردان نمایش «تشریفات ساده» گفت: داستان این نمایش در یک شب سرد بارانی در ناکجاآباد می‌گذرد و محور آن کشف رمز از پرونده قتلی معماگونه است.


سعید امیرسلیمانی در خصوص چگونگی شکل‌گیری ایده این نمایش افزود: من در سال ۱۳۸۵ زمانی که فیلم «تشریفات ساده» از «جوزپه تورناتوره» را در شبکه ۴ دیدم، داستان فیلم به دغدغه اصلی من تبدیل شد و می‌خواستم با بیان این دغدغه، یک نمایش هدفمند را به مخاطب ارائه دهم.


او گفت: نمایش «تشریفات ساده» برای مخاطب بالای ۱۲ سال مناسب است و علاوه بر مخاطب عام، می‌تواند برای علاقه‌مندان به حوزه‌های روانشناسی و ادبیات نیز جذاب و مفید باشد.


نمایش «تشریفات ساده» تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه ماه حوزۀ هنری استان اصفهان، واقع در خیابان استانداری به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان