Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل جدید «فرمول یک» در حالی روانه شبکه یک سیما خواهد شد که بخش های متنوعی از جمله استنداپ کمدی به آن اضافه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محمد آقایی فرد» دستیار تهیه کننده و مجری برنامه «فرمول یک» گفت: فصل جدید فرمول یک از دوشنبه هفته آینده پخش می شود. این برنامه ۳ روز در هفته روزهای دوشنبه سه‌شنبه و چهارشنبه از شبکه اول حوالی ساعت ۱۱ پخش خواهد شد و کل برنامه ۷۲ قسمت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:کار پیش‌تولید این برنامه حدود ۳ماه تمام طول کشید چون می‌خواستیم به فرم جدیدی از برنامه‌های گفت و گوهای شبانه برسیم. همه اعضای گروه حدود سه ماه تحقیق کردند و برنامه های شبانه مهم دنیا را تماشا کردند تا بتوانند به فرم جدیدی از برنامه سازی برسند و تجربیات دیگر کشورها را همراه خود داشته باشند.

آقایی فرد اظهارداشت: هر برنامه فرمول یک حدود ۷۰ دقیقه خواهد بود این برنامه آیتم های متعددی دارد و هر برنامه۱۲ آیتم خواهد داشت. مهمان های برنامه همانند سری های قبلی فرمول یک مردم عادی هستند که برای رفع آسیب در جامعه قدم برداشتند.

وی افزود: در هر برنامه بخش موسیقی داریم و سعی می‌کنیم که با موسیقی و ترانه های اصیل کشورمان خاطره بازی کنیم و خواننده ای داریم که برای ما این آهنگ ها را می خواند. آیتم‌های های ویژه دهه هشتادی ها، ویژه زنان، ویژه ورزشی ها، آتیم های طنز، استند آپ و شوخی با اتفاقات مختلف جامعه، آیتم هایی که با حضور خبرنگاران مختلف ضبط شده و بخشی اش در حال ضبط است‌. همینطور یک سورپرایز خیلی جالب هم در اولین قسمت این فصل در ساعت ۱۲ شب ( ساعت صفر) داریم.

وی در پایان گفت: در بخش استندآپ، امیر کربلایی زاده به ما کمک میکند و در بخش طنز سپند امیر سلیمانی از چهره های تلویزیون حضور خواهد داشت که در برنامه یک بخش را اجرا می کند.

انتهای پیام/

منبع:فارس

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی از قسمت های برنامه صداتو، محمد بحرانی یکی از هنرمندان این برنامه خاطره جالبی را از دوران مدرسه اش و معلم عربی اش تعریف کرد که در ادامه آقای رفیعی، معلم عربی سوم راهنمایی محمد بحرانی، به این خاطره، واکنش نشان داد و به هنرمندان کشور و از جمله شاگرد قدیمی اش ابراز لطف کرد.

کد خبر 849623 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها موسیقی ایرانی معلمان خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی قرآن پژوهی برگزار می‌شود/ بازخوانی مصحف شریف کوفی
  • برنامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر + ساعت پخش
  • برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر + ساعت پخش
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • ببینید | واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد
  • خاطره بازی با معلمان کوهستان
  • گزارش رویداد بکلش 2024؛ سلام من به تو یار قدیمی/ اخبار WWE