Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- حرکات فوق العاده مهدی ترابی عامل پیش افتادن العربی در بازی با السیلیه شده است.
به گزارش آریا، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام اوریدو قطر، العربی و السیلیه به مصاف هم رفتند. در حال حاضر این مسابقه با برتری 2-0 العربی در جریان است. نکته ویژه در خصوص این بازی، نمایش درخشان مهدی ترابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره ایرانی العربی با حرکات تکنیکی و سرعت بالای خود پایه ریز اصلی دو گل تیمش شده است. از طرفی استارت ها و سرعت ویرانگر این بازیکن، مدافعان تیم فوتبال السیلیه را دچار مشکل کرده است. اما  در حالی که العربی با 2 گل از السیلیه پیش بود و مهدی ترابی روی هردو گل تیمش تاثیرگذار بود، به یکباره این بازیکن در دقیقه 54 دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت.
در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام ستارگان(اوردو) قطر، تیم العربی که پس از سه بازی مجددا مهدی ترابی را به‌عنوان وینگر چپ در ترکیب داشت و مهرداد محمدی را در فهرست نمی‌دید، از ساعت 20 امشب در استادیوم سحیم بن حمد مقابل السیلیه قرار گرفت. العربی بیشتر برنامه خود را روی نفوذهای مهدی ترابی گذاشته بود، اما السیلیه نیز همواره با دو بازیکن مقابل ستاره ایرانی حریف اجازه نمی‌داد موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه‌اش شکل بگیرد.
ترابی که پس از سه مسابقه دوری از میادین بخاطر مصدومیت دوباره به ترکیب العربی بازگشته و انگیزه زیادی برای خودنمایی در قطر داشت، در دقیقه 24 در سمت چپ زمین خودی صاحب توپ شد و با استارت دیدنی و فوق‌العاده که 70 متر را طی کرد، پایه‌گذار گل اول تیمش مقابل السیلیه شد. ستاره ایرانی العربی با استفاده از سرعت بالا و قدرت پا به توپ فوق‌العاده‌اش تا محوطه جریمه السیلیه پیش رفت، با سرتوپ چشم‌نواز از بین دو مدافع حریف رد شد و با پای چپ شوت‌زنی کرد که ضربه او را کلود امین به شکل ناقص برگشت داد تا عبدالعزیز الانصاری از فرصت به دست آمده استفاده کند و در ریباند گل اول العربی را به ثمر رساند.
ترابی که نشان می‌داد دوران مصدومیت روی توانایی فنی او تاثیری نگذاشته و بارها خط دفاعی السیلیه را آزار داده بود، در دقیقه 33 پس از دریافت پاس عبدالعزیز الانصاری، دوباره از جناح چپ حرکت سریعی را آغاز کرد و با عبور از بین دو مدافع حریف در موقعیت خوبی قرار گرفت که این بار ارسال زمینی پای چپ او را مصطفی عبدالحافظ به شکل ناقص دور کرد تا این بار ابراهیم ناصر کلا با شوت چکشی پای چپ دروازه کلود امین را باز کند.
نیمه اول با درخشش مهدی ترابی و دو گلی که او برای العربی پایه‌گذاری کرده بود، با برتری 2 بر صفر این تیم مقابل السیلیه به پایان رسید، اما در نیمه دوم ستاره سابق پرسپولیس دوباره با بدشانسی مواجه شد. مهدی ترابی که پس از پیوستن به العربی در دیدار جام ستارگان مقابل الریان به میدان رفت و در دومین مسابقه برای این تیم، در لیگ ستارگان برابر ام‌صلال بازی کرد، در لحظات پایانی این دیدار بخاطر مصدومیت از ناحیه ساق پای چپ تعویض شد و به همین دلیل در سه بازی متوالی حضور نداشت که آسیب دیدگی امشب دوباره به سراغ او آمد.
در حالی که مسابقه العربی و السیلیه در جریان بود، مهدی ترابی به یکباره در دقیقه 54 پای چپ خود را گرفت، در میانه میدان روی زمین نشست و اعلام کرد نمی‌تواند به بازی ادامه دهد. ترابی پس از مصدومیت از ناحیه کشاله ران پای چپ و همچنین مشورت با کادر پزشکی العربی تصمیم گرفت در دقیقه 55 از زمین خارج شود و جای خود را به احمد ابوتریکه، مهاجم 17 ساله مصری تیمش بدهد.
پس از خروج مهدی ترابی فشار حملات العربی کم شد و السیلیه نمایش هجومی ارائه داد و توانست در دقایق 78 و 86 توسط احمد حموذان و عبدالقادر الیاس تعویضی دو گل بزند تا کار به تساوی 2 بر 2 کشیده شود و بازی به ضربات پنالتی برود. پنالتی‌ها در حالی به پنجمین ضربه رسید که العربی در صورت گلزنی به برتری 5 بر 4 در ضربات پنالتی می‌رسید و به مرحله نیمه نهایی جام ستارگان صعود می‌کرد، اما احمد ابوتریکه که جانشین مهدی ترابی شده بود، پنالتی خود را به سمت چپ زد تا کلود امین به زیبایی آن را مهار کند. پس از این اتفاق، داور اعتقاد داشت هر دو پای دروازه‌بان السیلیه جلوتر از خط بوده و به همین دلیل دستور به تکرار پنالتی داشت که در اتفاقی عجیب، احمد ابوتریکه بازهم فرصت گل کردن توپ را هدر داد و با یک شوت بد توپ را به تیرک افقی و بیرون زد.
در ادامه السیلیه پنالتی ششم خود را تبدیل به گل کرد و پس از آن، کلود امین موفق شد پنالتی العربی را مهار کند تا یاران مهدی ترابی و مهرداد محمدی از جام ستارگان قطر حذف شوند. مهرداد محمدی، دیگر ستاره ایرانی العربی که پس از درخشش در قابت‌های لیگ ستارگان در دو مسابقه اخیرشان در جام ستارگان(اوردو) حضور نداشت، بازهم جزو فهرست تیمش مقابل السیلیه نبود که غیبت او نیز در شکست تیمش تاثیر زیادی داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مصدومیت بدموقع ترابی مقابل السیلیه ستاره ایرانی جام ستارگان مهدی ترابی پای چپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبه‌روی نیو انگلند قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-4 و با درخشش مسی از سر راه بردارد و پیروز میدان لقب بگیرد.

مسی ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از چهار گلی که در این بازی زد را وارد دروازه حریف کند و پاس گل لوییس سوارز را هم برای این دوست و هم‌تیمی قدیمی‌اش ارسال کرد تا نقش مهمی را در کسب سه امتیاز این بازی ایفا کرده باشد.

گرسل که به نظر می‌رسد به این عملکردهای درخشان این بازیکن عادت کرده است، پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «مسی، مسی است. او هر کار که دلش بخواهد انجام می‌دهد و در تمام طول دوران فوتبالش همین کار را کرده است. این‌طور نیست که فقط یک عملکرد درخشان داشته باشد.

مسی قطعا در حال بازگشت به دوران اوج است. او هر آخر هفته همین نمایش درخشان را دارد. این اتفاق خوبی برای ماست چون کمک می‌کند که در هر دیدار پیروز باشیم. چیزی که برای من بسیار جذاب است این است که او چندین نفر را با بازیش تحت تاثیر قرار می‌دهد احساسات بسیاری را در آنها ایجاد می‌کند.»

دیگر خبرها

  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • دنباله‌داری که هنوز نیامده سر و صدا به پا کرده و از ستارگان هم درخشان‌تر خواهد بود
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!