Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@17:13:45 GMT

سارق مأمور نما در بندرعباس گرفتار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۰۵۹۱

سارق مأمور نما در بندرعباس گرفتار شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقی سابقه دار و متواری که تحت پوشش مأمور انتظامی قصد خواستگاری از یک خانواده در شهرستان بندرعباس داشته خبر داد.

 سردار غلامرضا جعفری گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی به تحت پوشش مأمور انتظامی و به عنوان خواستگار به منزل یکی از شهروندان بندرعباس رفت وآمد دارد، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در بررسی های اولیه و برابر گفته های این خانواده عنوان شد فرد مذکور از پرسنل نیروی انتظامی است و چندین بار با لباس نظامی با درجه سروانی به منزل‌مان مراجعه کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مأموران کلانتری 17 شهرستان بندرعباس با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند نامبرده جعل عنوان کرده و از پرسنل نیروی انتظامی نیست، تصریح کرد: پس از اخذ دستور قضایی و طی هماهنگی با خانواده شاکی، متهم با ترفندی به منزل شاکی دعوت و طی عملیاتی منسجم دستگیر شد.

سردار جعفری با بیان اینکه در بررسی وسایل همراه متهم لباس پلیسی با درجه سروانی و مستنداتی از قبیل چندین عکس با لباس نظامی کشف و به همراه متهم به کلانتری منتقل شد، خاطرنشان کرد:  پس از بررسی سوابق متهم مشخص شد نامبرده سابقه 8فقره سرقت به عنف و مسلحانه از قبیل سرقت خودرو زانتیا و تویوتا در شهرستان های رفسنجان ،کرمان و زرند و سرقت بی سیم و تابلوی ایست متعلق به شرکت فولاد  در پرونده داشته و متواری بوده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه تحقیق از متهم جهت کشف  سایر کلاهبرداری‌ها و جرایم دیگر در دستور کار ماموران قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مراجعه افراد تحت عنوان کارکنان دستگاه های خدمات رسان از قبیل ماموران انتظامی و ... قبل از هر گونه پاسخگویی نسبت به رویت و شناسایی آنان اقدام کرده و موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رجبی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید سالاری گناباد حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، مقدار هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه یک نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6091456

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج