Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، فاطمه صداقتی در بخش فرهنگیان با محصول «روبوضرب» از گروه تولیدات و آثار اندرویدی (بازی و سرگرمی) رتبه اول کشور را کسب کرد و مبینا محسنی هم با محصول «اکسل» در بخش دانش آموزی، شایسته تقدیر شناخته شد.

نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی با هدف دستیابی به توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی درسی و تولید محتوای چندرسانه‌ای متناسب با نیاز معلمان و دانش‌آموزان و بهره‌گیری هوشمندانه در فرآیند تدریس، یادگیری و توانمندسازی مدرسه برای ایفای نقش محوری در نیل به وضع مطلوب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شد. در مرحله کشوری صاحبان آثار برگزیده استان ها شامل نفرات برتر گروه‌های دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش مدرسان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان و فرهنگیان آموزشی، اداری شاغل در ادارات و مدارس، با یکدیگر به رقابت پرداختند.

از جمله محورهای برگزاری جشنواره می‌توان به تولید قطعات آموزشی با موضوعات درسی (آموزشی و تربیتی)، تولید درس‌افزارهای آموزشی قطعات و نرم‌افزارهای آموزشی با موضوعات پرورشی، دینی، قطعات و نرم‌افزارها در حوزه تربیت بدنی سلامت و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، تولید قطعات و نرم‌افزارهای سرگرمی و بازی آموزشی با تاکید بر مفاهیم درسی اشاره کرد.

در این دوره از جشنواره ۸۴ هزار اثر در شبکه رشد ثبت نام کردند و حدود۵۰ هزار نفر نسبت به ارسال آثار به دبیرخانه‌های استانی جشنواره، اقدام کردند که پس از ارزیابی توسط گروه‌های بررسی و تحلیل محتوای استان ها، حدود ۶۰۰ اثر به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال شد و در گردونه رقابت نهایی قرار گرفت.

استان سمنان ۱۱۸ هزار و ۴۶۴ دانش‌آموز در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ دارد.

برچسب‌ها مدارس سمنان علمی وزارت آموزش و پرورش سال تحصیلی 99 دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سمنان علمی وزارت آموزش و پرورش سال تحصیلی 99 دانش آموزان مدارس سمنان علمی وزارت آموزش و پرورش سال تحصیلی 99 دانش آموزان اخبار کنکور تولید محتوای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، برگزیدگان مردمی دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه، با ثبت نزدیک به بیست میلیون رأی در شبکه شاد مشخص شدند و نمایش «هاجر عروسی داره» با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار رأی، به عنوان برگزیده اصلی جشنواره اعلام شد.

آئین اختتامیه دومین جشنواره عروسک‌خونه شب گذشته به صورت اختصاصی از شبکه شاد به صورت زنده پخش شد که بیش از ۴۵۲ هزار کاربر شاهد این برنامه بودند.

۲۲ گروه نمایش عروسکی از سراسر کشور در این دوره از جشنواره به رقابت پرداختند. بر اساس آرا مردمی، نمایش «هاجر عروسی داره» با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار رأی، به عنوان برگزیده اصلی اعلام شد.

همچنین، نمایش‌های «کی بود؟ کی بود؟ من نبودم» و «کفشدوزک بداخلاق» به ترتیب با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۹۶ هزار و ۱ میلیون و ۸۷ هزار رأی به عنوان آثار دوم و سوم انتخاب شدند.

بیش از یک میلیون کاربر عضو کانال ویژه عروسک‌خونه در شبکه شاد هستند و در زمان رأی‌گیری بیش از ۱۹ میلیون و ۸۲۳ هزار رأی برای انتخاب آثار برگزیده ثبت شده است.

در کنار مراسم اختتامیه، مسابقه ویژه‌ای برای بینندگان پخش زنده طراحی شدکه کاربران می‌توانستند با پاسخ به سوال در قرعه‌کشی پنج دستگاه تبلت شرکت کنند.

شبکه شاد بخش ویژه عروسک‌خونه را همانند سال گذشته در اختیار کاربران قرار داد تا علاوه بر تماشای نمایش‌های مختلف بتوانند، بهترین آثار مردمی را انتخاب کنند.

کد خبر 6091347 علی قدمی

دیگر خبرها

  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است