Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی شمشیری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : ضعف‌هایی در اجرا و جلوگیری از موادفروشی و اعتیاد داریم، اما بخش زیادی از مشکلات اعتیاد به دلیل ضعف در قانون است که بازدارندگی لازم را برای مجرم ندارد و اصلاح قانون در این زمینه باید مطالبه اصلی جامعه از نمایندگان مجلس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : همه قوانین ما مربوط به ۴۰ سال پیش است آن هم در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شده است و کاملا این قوانین به دلیل اینکه با نیاز‌های روز جامعه منطبق نیست، به نفع قاچاقچی است.

شمشیری افزود: قانون از جمیع جهات مانند مقابله، درمان و حقوقی ضعف دارد؛ ما در حوزه درمان موادمخدر بسیار عقب هستیم و یا این همه در حوزه مقابله جولان دادیم، اما این وضع ما است.

او افزود: قانون باید دامنه و وسعت داشته باشد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مهمترین کاری که سه قوه باید انجام دهند، ضربه زدن به بنیان‌های مالی قاچاقچیان است.

شمشیری گفت: با توجه به اینکه ما در همه حوزه‌ها لغزش و نقصان داریم باید همه مسئولان، کارشناسان و نمایندگان مجلس به دنبال قوانینی باشند که علاوه بر قاطعیت جوابگوی مشکلات و نیاز‌های روز باشد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادستان عمومی مواد مخدر اعتیاد جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم

سیگار الکترونیکی یا همان ویپ، به دلیل نداشتن بو و خوشبو بودن و استفاده راحت به عنوان جایگزینی برای سیگار و ترک آن استفاده می شود و به گمان مصرف کنندگان عوارضی ندارد یا عوارض خیلی کمی دارد در حالیکه این نوع سیگارها در مواردی مضرات بیشتری از نوع طبیعی آن دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • بیش از ۹۰۰ هزار نفر، زیر پوشش غربالگری سلامت قلب
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرا خیر
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرای خیر
  • رشد ۱۰ برابری طرح حوزه راه شهرستان مهریز
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم
  • اجرای قانون اساسی در حوزه‌های مختلف مدنظر باشد