Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@01:58:25 GMT

منشا:هنوز حسرت فینال آسیا را می‌خورم

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۰۹۳۸

منشا:هنوز حسرت فینال آسیا را می‌خورم

نه‌تنها من بلکه هیچ‌کس در گل‌گهر دغدغه‌ای جز فوتبال ندارد. من خیلی خوشحالم که در گل‌گهر شرایط به اینگونه رقم خورده و پس از چند سال می‌توانم از فوتبال لذت ببرم.

به گزارش ورزش سه ، گادوین منشا با سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس، این فصل پیراهن گل‌گهر را پوشیده و گفت‌‌و‌گویش با همشهری ورزشی نشان می‌دهد از شرایطش در این تیم حسابی راضی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته او در این گفت‌و‌گو اشاره‌ای هم به فینالیست‌شدن آسیا داشته؛ اتفاقی که هنوز منشا حسرت آن را می‌خورد. به هر حال، او یکی از مهره‌های کلیدی تیم برانکو در مسیر فینالیست‌شدن بود اما نتوانست در دیدار نهایی به قرمز‌ها کمکی بکند. او امیدوار است پرسپولیس این‌بار به‌خاطر هوادارانش هم که شده، قهرمان آسیا شود.

 

  فصل برای گل‌گهر با یک برد با‌ارزش شروع شد. انتظار چنین بردی را داشتید؟
همیشه بازی اول برای تیم‌ها بسیار مهم و در مقابل سخت است. ما فصل را با یک‌مربی جدید آغاز می‌کردیم و بازی سختی هم با سپاهان داشتیم که تیم خوبی است. برای همین پیروزی در بازی اول برای ما خیلی مهم بود و خوشحالم که به آن رسیدیم.


  در کنار یونس شاکری عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتی و به‌نظر می‌رسد یکی از زوج‌های خوب این فصل باشید.
یونس بازیکن فوق‌العاده‌ای است و به‌نظرم به حقش در فوتبال ایران نرسیده است. اگر نظر من را می‌خواهید، او می‌‌تواند در تیم ملی هم بازیکن تأثیرگذاری باشد. شک نکنید او امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و امیدوارم در کنار او زوج خوبی را تشکیل بدهیم.


  از کار‌کردن با قلعه‌نویی برایمان بگو.
امیر قلعه‌نویی مربی فوق‌العاده‌ای است. وقتی به افتخارات او در فوتبال ایران نگاه می‌کنی، متوجه می‌شوی او کارش را بلد است. از کار‌کردن با قلعه‌نویی در این مدت واقعا لذت برده‌ام و امیدوارم با او سال بسیار خوبی داشته باشم.

 


  تیم‌های قلعه‌نویی همیشه مدعی قهرمانی بوده‌اند. گل‌گهر هم امسال مدعی خواهد بود؟
ما اصلا برای مدعی‌بودن بازی نمی‌کنیم و می‌خواهیم بازی به بازی پیش برویم. ما می‌خواهیم امسال از فوتبال لذت ببریم.


  مثل اینکه از حضور در گل‌گهر خیلی راضی هستی.
واقعا اینجا آرامش دارم. نه‌تنها من بلکه هیچ‌کس در گل‌گهر دغدغه‌ای جز فوتبال ندارد. من خیلی خوشحالم که در گل‌گهر شرایط به اینگونه رقم خورده و پس از چند سال می‌توانم از فوتبال لذت ببرم.


  در مورد فینالیست‌شدن پرسپولیس هم صحبت می‌کنی؟ خودت یک‌بار با این تیم فینالیست شده‌ای.
به‌نظرم پرسپولیس تا همین جا هم کار بزرگی کرده و امیدوارم بتواند این‌بار به‌خاطر هوادارانش هم که شده قهرمان آسیا شود. البته فکر می‌کنم این از بدشانسی پرسپولیس است که تا به فینال می‌رسد، دست مربی از بازیکن خالی می‌شود. فینال قبلی واقعا حیف شد. من خودم هنوز حسرت فینال آسیا را می‌خورم چراکه خیلی به جام نزدیک بودیم اما کمبود بازیکن باعث شد تا قهرمان نشویم.

گادوین منشا گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گادوین منشا گل گهرسیرجان قلعه نویی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به‌راحتی قبل نمی‌برد

سرمربی تیم ملی تایلند از حریف تیمش در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت «Thai Post» تایلند، میگل رودریگو در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتسال تایلند مقابل ایران در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 اظهار داشت: هر دو تیم مسابقه‌ای بسیار پُرچالش پیشِ‌رو خواهند داشت. آنها پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا هستند. ما به‌عنوان میزبان مسابقات دوست داریم تورنمنت را با شکست ایران به پایان برسانیم.

وی با اشاره به دو پیروزی دشوار تایلند مقابل عراق و تاجیکستان خاطرنشان کرد: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند، قدرت مهمی به تایلند اضافه می‌کنند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند، در دو بازی قبلی به‌خاطر حمایت آنها پیروز شدیم، امیدوارم در دیدار فینال نیز همین حمایت را داشته باشند.
ایران نسبت به گذشته برنامه‌های متفاوتی دارد و در این تورنمنت، رقبا را به‌آسانی قبل شکست نداده است، حالا همه تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند.

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

سرمربی تیم ملی تایلند با بیان اینکه به شاگردانش گفته است فرصت بسیار خوبی برای قهرمانی دارند، گفت: دو بازی اخیر ما به وقت اضافه رسیده است و خستگی بازیکنان طبیعی است، همچنین دو بازیکن خودمان را از دست داده‌ایم و 10 بازیکن در اختیار داریم (بدون احتساب دو دروازه‌بان). کارمان به‌خاطر خستگی سخت‌تر است، اما اینها بهانه نیست و می‌خواهیم با بهترین شرایط آماده شویم.

همچنین محمد عثمان موسی، بازیکن تیم ملی تایلند در این نشست خبری تصریح کرد: این اولین تورنمنت آسیایی من است و بسیار آماده هستم. بازی خیلی دشواری پیشِ‌رو داریم، چون ایران رقیب ماست. فرصت خوبی برای تاریخ‌سازی در تایلند پیشِ‌رو داریم و باید برای پیروزی تلاش کنیم. در بازی قبلی محروم بودم و به همین خاطر، فرصت بیشتری نسبت به سایر بازیکنان برای استراحت داشتم.

اصغری‌مقدم: ازبکستان آن‌قدرها هم قابل احترام نبود

تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند از ساعت 14:30 فردا (یکشنبه ـ به‌وقت ایران) در فینال جام ملت‌های آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به‌راحتی قبل نمی‌برد