Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مشترک ویدئو کنفرانسی فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های سراسر کشور با حضور فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ نشست مشترک ویدئو کنفرانس فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های سراسر کشور، در محل وزارت کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نشست در راستای اجرا و تحقق هرچه بهتر و موثرتر سیاست ها، برنامه‌ها و مصوبات ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی برنامه ریزی شده است.

در این نشست، ۱۰ نفر از فرمانداران و ۱۰ نفر از روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان ها، به نمایندگی از همه شهرستان ها، نسبت به ارائه گزارش وتشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا،  اقدامات انجام شده، موانع و مشکلات پیش رو و همچنین آخرین وضعیت اجرای طرح تعطیلی همه مشاغل- منهای گروه شغلی (۱) - از ساعت ۱۸، در مراکز استان‌ها وشهر‌های بزرگ، می‌پردازند.

در نخستین بخش این نشست، دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تشریح طرح جدید محدودیت‌ها پرداخت.   بیشتر بخوانید:  بیانیه رییس جمهور در آستانه اعمال محدودیت‌های شدید برای مقابله با موج سوم کرونا/ روحانی: دولت ناچار است، با تعطیلی فراگیر، مانع پیشروی ویروس مخرب کرونا شود   انتهای پیام/  برچسب ها: قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا وزیر کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا وزیر کشور شهرستان ها روسای شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود