Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی دانشجویی برق شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی، دوره مجازی آموزشی طراحی نیروگاه خورشیدی با استفاده از نرم افزار pvsyst و google sketchup را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "معرفی نیروگاه خورشیدی و انواع آن"، "تجهیزات و نحوه اتصال نیروگاه خورشیدی به شبکه"، "آموزش نرم افزار pvsyst"، "نمونه طرح توجیهی نیروگاه خورشیدی"، " طراحی یک نمونه نیروگاه  متصل به شبکه و منفصل از شبکه (off grid و on grid)"، "آموزش تهیه نقشه چیدمان نیروگاه (layout) با استفاده از نرم افزار google-sketchup"، "آموزش آنالیز سایه اندازی با استفاده از نرم افزار google-earth"، "دیتاشیت (datasheet) تجهیزات نیروگاه خورشیدی" و "مباحث اقتصادی نیروگاه خورشیدی (قیمت تجهیزات و جداول آنالیز قیمت)"، از جمله مباحث و سرفصل های این دوره آموزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره با تدریس مهندس سعید نیاکان از ۲۵ آبان ماه ۹۹ روزهای یکشنبه و سه‌شنبه  ساعت ۱۸ الی ۲۰ به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام به لینک https://eventcenter.ir/۲۶۱ee۹a۲۷۴۸۵ و جهت کسب اطلاعات بیشتر به شماره ۰۹۹۰۵۴۱۲۹۸۰ یا آیدی edu_aesa_pwut@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیروگاه خورشیدی نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد

هما خورشیدی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: دوره صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری و دوره بازآموزی راهنمایان گردشگری از سری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان صنعت گردشگری، امروز و فردا در یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره‌ها به صورت رایگان با محوریت این اداره‌کل و توسط مؤسسات آموزشی خدمات گردشگری و باهدف آشنایی با مباحث روز صنعت گردشگری برای شاغلان و فعالان این صنعت برگزار می‌شود و در پایان برای هر کدام از شرکت‌کنندگان گواهینامه صادر می‌شود.

خورشیدی، ضمن اشاره به اهمیت آموزش و بازآموزی فعالان صنعت گردشگری گفت: تأمین نیروی انسانی ماهر یکی از مهمترین بخش‌های تاثیرگذار در حوزه گردشگری است که با حمایت دفتر مطالعات و آموزش گردشگری کشور و به منظور ارتقای سطح شاغلان این صنعت زمینه اجرای دوره‌های توانمندسازی فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • نیروگاه برق خورشیدی برای مصارف سیمان دشتستان ایجاد شود
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس