Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از توزیع ۳۰هزار جهیزیه به زوج‌های جوان در تاریخ پنج آذر خبر داد.

خبرگزاری میزان - سردار غلامرضا سلیمانی در نشست خبری خود که امروز و به مناسبت هفته بسیج با شعار «بسیج، بسیج پیشرو خدمت برگزار شد، از توزیع ۳۰هزار جهیزیه به زوج‌های جوان در تاریخ پنج آذر خبر داد.

وی با اشاره به سایر اقدامات کرونایی بسیج افزود: همچنین ۵۰۰ هزار بسته معیشتی که هر بسته به ارزش ۴ میلیون ریال است و ۷۰۰ هزار بسته بهداشتی رایگاه و ۲۰۰ هزار بسته لوازم تحریر به دست نیازمندان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود:همچنین طرح تکمیلی شهید حاج قاسم سلیمانی را در کنار سایر اقدامات عملیاتی می‌کنیم و این طرح محله محور و خانه پایه است.

سلیمانی تصریح کرد: تاکنون ۴۱سال از عمر پر برکت شجره طیبه الهی بسیج، این تشکیلات مردمی می‌گذرد و در کره خاکی تنها ملت ایران این افتخار برخورداری از بسیج را در مواجه با مشکلات بزرگ و چالش‌های کشور دارد و با همت مردم تهدیدات را به فرصت تبدیل می‌کند.

وی افزود:با شیوع ویروس کرونا تعداد زیادی از هموطنان ما به این ویروس مبتلا شدند، از پیدایش این ویروس بسیج با تجربه واکسیناسیون فلج اطفال وارد میدان شده و اقداماتی را  انجام داد. البته سازمان بسیج  سنجش فشار خون از ۳۰میلیون نفر را در سال ۹۷ در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: سردار سلیمانی: لازمه تحقق دولت اسلامی عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است

تکمیل می‌شود ...

برچسب ها: رئیس سازمان بسیج مستضعفین هفته بسیج

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج مستضعفین هفته بسیج سازمان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۱۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار

 یک جوان تخاری برای پنج هزار دانش آموز در چهار ولسوالی این ولایت مواد آموزشی توزیع کرده است.

حبیب الرحمن منصوری یکتن از جوانان ماوراء کوکچه در ولایت تخار که از سه سال پیش کمپاین توزیع مواد آموزشی را برای دانش آموزان ابتدایی از هزینه شخصی اش آغاز کرده است در سال جدید تعلیمی نیز برای بیشتر از پنج هزار دانش‌آموز در ولسوالی های درقد، خواجه بهاءالدین، ینگی قلعه و رستاق ولایت تخار مواد آموزشی به شمول امکانات دیگر درسی شامل فرش، تخته سفید و غیره توزیع کرده است تا وضعیت معارف در این مناطق حداقل بهبود یابد.

دانش آموزان افغانستانی‌ که در ماوراء کوکچه تخار مواد آموزشی دریافت کرده اند ضمن قدردانی از ابتکار این جوان تخاری می‌گویند، توان خرید کتاب و کتابچه را ندارند و از حکومت و تاجران دیگر می‌خواهند تا با استفاده از امکاناتی که دارند برای آنان زمینه آموزش بهتر را فراهم بسازند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم