Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:00:01 GMT

یکهزار و ۹۰۰ یتیم در شهرستان ری دارای حامی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۱۲۵۰

یکهزار و ۹۰۰ یتیم در شهرستان ری دارای حامی می‌شوند

به گزارش روز دوشنبه فرمانداری ویژه شهرستان ری،  حسین توکلی کجانی در جلسه اجرای طرح "هرکارمند حامی یک فرزند معنوی"، این شهرستان اظهار داشت: پس از کمک های مومنانه، طرح "هرکارمند، حامی یک فرزند معنوی" اجرایی می شود که شایسته است کمیته امداد با استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه، فضای مجازی و نشریات محلی درباره این طرح که مربوط به یکهزار و ۹۰۰ یتیم در شهرستان است، اطلاع رسانی مناسب انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرایط کنونی که کشور با بحران شیوع کرونا دست به گریبان است قطعا ایتام و قشرهای ضعیف جامعه بیشترین آسیب را از فشارهای اقتصادی می بینند که در این خصوص دولت همواره با در نظر گرفتن رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار سازمان‌های مردم نهاد و خیران اقدامات بسزایی را انجام داده‌ است.
 
معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: حس مهربانی و انسان دوستی برگرفته از آداب و سنن و دین مبین اسلام است و وظیفه ما در کمک به همنوعان رابیشتر می کند و باید با تلاش و تبلیغ پویش ملی «ایران مهربان»، جامعه را نسبت به مشارکت در این طرح خداپسندانه ترغیب کنیم.

این مسئول ادامه داد:  طرح هرکارمند حامی یک فرزند معنوی در جلسات مختلف باید معرفی شود تا ضمن مشارکت خیران و حامیان بیشتر، خروجی مطلوبی در نهایت داشته و کمک قابل توجهی به قشر ضعیف شهرستان شود و در این راستا نیز دبیرخانه این طرح در فرمانداری تشکیل خواهد شد.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران است.

برچسب‌ها شهرستان ری سازمان های مردم نهاد کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری سازمان های مردم نهاد کمیته امداد امام خمینی شهرستان ری سازمان های مردم نهاد کمیته امداد امام خمینی اخبار کنکور شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین لحظه تاریخ معلمی مجتبی شکوری (فیلم)



منبع:پیج dr.mojtaba_shakoori

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرزندان تان را یتیم کنید قبل از این که یتیم شوند (فیلم) چگونه زندگی کنم؟ تند یا کُند؟! (فیلم) اگر در نیمه دوم عمرتان هستید، حتما ببینید (فیلم)

دیگر خبرها

  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • بهترین لحظه تاریخ معلمی مجتبی شکوری (فیلم)
  • اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر