Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک وبگاه لبنانی در گزارشی به مانور اخیر رژیم صهیونیستی در مرز لبنان و اهداف آن و نیز چرایی آماده‌باش حزب‌الله همزمان با این مانور پرداخت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی هفته گذشته خود اعلام کرد، مقاومت هر حمله دشمن صهیونیستی و آمریکا را سریعاً جواب خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی اخیر خود گفت: «در نتیجه تحلیل‌ها... باید بگوییم که مقاومت از زمان آغاز رزمایش ارتش اسرائیل و تا امروز در آماده‌باش صددرصد بوده است. ما آماده‌ایم و انگشتمان روی ماشه است. هر حماقتی که دشمن بکند، پاسخ ما سریع و آماده خواهد بود».

وبگاه «لبنان دیبیت» در گزارشی درباره آخرین تحولات در این خصوص مدعی شد: «در سایه صحبت‌های چند روز اخیر مبنی بر قصد اسرائیل برای انجام عملیات نظامی محدود در داخل روستاهای مرزی جنوب لبنان یا حتی بالاتر از آن اجرای تروری که ممکن است نصرالله هدف آن باشد، بویژه پس از مانور اخیر ارتش اسرائیل در نزدیکی مرزهای لبنان، یک منبع سیاسی شناخته شده وابسته به محور مقاومت گفت، در زمان اجرای این مانور گسترده (توسط ارتش اسرائیل) سوالی در میان سران حزب‌الله درباره دلایل انجام آن مطرح شد؛ آیا این صرفا یک مانور است، یا پوششی برای اقدام نظامی که ممکن است شامل لبنان، سوریه و ایران شود یا اینکه شبیه‌سازی عملیاتی نظامی پیچیده برای خدمت به ترامپِ بحران‌زده است؟».

بیشتر بخوانید:

آمریکا در فکر حمله به ایران یا ترور سیّد حسن نصرالله است؟!

این منبع افزود: اطلاعاتی درز پیدا کرد مبنی بر اینکه هدف [تل‌آویو]، خود نصرالله است زیرا (نتایج) ترور وی به صورت کامل بر روی صندوق‌های انتخاباتی آمریکا تأثیر می‌گذاشت.

لبنان‌دیبت در ادامه گزارش کرد، اما بحث امروز و با تمام شدن انتخابات آمریکا این است که آیا رژیم صهیونیستی باز هم به این طرح روی خواهد آورد تا منطقه را دچار آشفتگی کند. با نظر گرفتن این فرضیه که آمریکا و نه رژیم اسرائیل قصد بر هم زدن وضعیت منطقه را دارد، آماده‌باش حزب‌الله طبیعی است.

این وبگاه لبنانی سپس به نقل از منبع مذکور نوشت: هنگامی که مقاومت در پی مانور اسرائیل، آماده‌باش محرمانه خود را انجام داد برخی موشک‌ها و سلاح‌ها [از مخفیگاه] خارج شد و در برابر چشم اسرائیل قرار گرفت و این به مثابه پیامی واضح بود مبنی بر آنکه مقاومت برای (مقابله) با هر اقدام دشمن اسرائیلی آماده است. همانطور که تعدادی از نیروها در میدان قرار گرفتند تا به اسرائیل هشدار داده شود هر اقدامی تحت عنوان مانور با پاسخی قدرتمند روبه‌رو خواهد شد.

هفته گذشته، منابع خبری لبنان از آماده‌باش جنبش حزب الله در این کشور خبر دادند. به گفته منابع مذکور، حزب الله شمار زیادی از نیروهای خود را فراخوانده بود تا از هر گونه عملیات نظامی رژیم صهیونیستی که احتمال داشت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در این مرحله حساس، انجام دهد، جلوگیری کند

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی اسرائیل رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان حزب الله آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره قطر بامداد یکشنبه از حملات هوایی شدید اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

الجزیره گزارش داد که شهرک‌های «مارون الرأس»، «طیرحرفا» در جنوب لبنان ۶ مرتبه هدف حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت.

شبکه خبری المیادین نیز تأیید کرد که جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی دو روستای «مارون الراس» و «طیرحرفا» در جنوب لبنان را چندین نوبت هدف بمباران هوایی قرار دادند.

گفتنی است که اسرائیل برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های اسرائیلی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6090475

دیگر خبرها

  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد