Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) از دفتر تسنیم در استان قزوین بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) به همراه محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین صبح امروز از دفتر تسنیم در استان قزوین بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید نایب رئیس مجلس از پروژه‌های جاده‌ای خراسان رضوی/ نیکراد: شمال غرب نیشابور به خراسان شمالی متصل می‌شوداستاندار خراسان جنوبی از وضعیت درمان بیماران کرونایی در استان بازدید کرددادگستری استان مرکزی در مسیر "جهش تولید" حامی صنایع است/ بازدید از 40 واحد تولیدی و تخصصی

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت جالب ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل

تعداد بازدید : 111 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 488 حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل که در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به کنسول گری ایران در سوریه انجام شد، با تحلیل موجی از نظامیان ارشد کشورهای مختلف درباره تبعات نظامی و امنیتی‌اش همراه شده است. در همین راستا ژنرال جی دی بکشی سرلشکر ارتش هند به تحلیل و ارزیابی این حمله پرداخته که با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • روایت کیومرث پوراحمد از کشتن خودش
  • روایت سرمربی سپاهان از مسلمان شدن و ازدواج با خانم بازیگر
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • روایت جالب ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل
  • روایت ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل
  • توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • روایت سرهنگ آمریکایی‌ از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین
  • روایت قرائتی از شکایت همسرش به رهبری
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد