Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستورالعمل اجرایی برگزاری "امتحان مجدد تا سقف ۶ واحد" در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای دانشجویان غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و عبدالحسین خسروپناه، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی طی دستورالعملی جزئیات برگزاری "امتحان مجدد تا سقف ۶ واحد" را در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای دانشجویان غیرپزشکی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این دستورالعمل دانشجویانی که در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ در کلاس‌های مجازی شرکت کرده و در بعضی از درس / دروس در دوره‌های کاردانی و کارشناسی نمرات کمتر از ۱۲ و در دوره‌های تحصیلات تکمیلی نمره کمتر از ۱۴ کسب کرده باشند، می‌توانند یک بار تا سقف سه درس (حداکثر ۶ واحد) تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مازاد بر واحدهای انتخابی و بدون پرداخت شهریه در امتحانات پایان نیمسال شرکت کرده و نمره خود را جبران کنند.

همچنین نمرات درس / دروس اخذ شده (بر اساس بخشنامه فاصله گذاری اجتماعی) در کارنامه نیمسال دوم ۹۹-۹۸ ثبت می‌شود. نمرات مربوط به هر درس در کارنامه درج شده و بالاترین نمره ملاک عمل قرار می‌گیرد.

بر اساس بندهای این دستورالعمل در صورتی که نمرات درس / دروس مساوی باشند، فقط یکی از نمرات مدنظر قرار می‌گیرد. این دستورالعمل مشمول دانشجویان اخراج آموزشی قطعی و مشمولانی که مدت مجاز ادامه تحصیل آن‌ها به اتمام رسیده قرار نمی‌گیرد.

دانشجویان دوره دکتری تخصصی مشمول این دستورالعمل، حائز شرایط لازم برای اخذ آزمون جامع نیستند.

کد خبر 455733

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امتحان مجدد دانشگاه آزاد دانشجویان غیرپزشکی دانشگاه آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی امتحانات دانشجویان دانشجويان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه آزاد اسلامی سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد آزادشهر عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در دیدار رده‌بندی که به میزبانی واحد اراک در سالن پوریای ولی انجام شد تیم خوب و یکدست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر به نمایندگی از استان‌های شمالی کشور موفق شد  تیم تهران را شکست داده و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و بازیکن شماره ۹ تیم آزادشهر به‌عنوان فنی‌ترین و بهترین بازیکن مسابقات معرفی شد.

عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات به محمد عسکری بازیکن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تعلق گرفت.

در آیین اختتامیه مسابقات پیمان عین القضاتی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک، محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، عباس شیخان معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، محمد توسلی رئیس انجمن والیبال دانشگاه آزاد اسلامی،  میرزاده و معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی کاپ قهرمانی مدال و احکام تیم‌های اول تا سوم را اهدا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • از پرداخت بیش از ۴ هزار وام متاهلی به دانشجویان پزشکی تا تاکید بر استفاده دانشگاه‌ها از سند دانشگاه اسلامی
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • افشای نمرات تحصیلی رائفی پور؛ نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد