Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور، موضوع کمک مؤمنانه و مواسات را سرلوحه برنامه‎های این سازمان در ایام هفته بسیج اعلام کرد.

به گزارش برنا؛ مینا بیابانی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان، به تشریح برنامه‌های این سازمان در ایام هفته بسیج پرداخت و گفت: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که در هفته بسیج همگام با برادران بسیجی اجرا و پیگیری خواهد شد، موضوع کمک مؤمنانه و مواسات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیابانی ادامه داد: پیگیری این کمک‌های مؤمنانه که در مرحله سوم اجرا از ماه مبارک ربیع آغاز شده است و طی ایام هفته بسیج نیز به نقطه اوج و قله خود می‌رسد، به اشکال مختلف انجام می‌شود. با اجرای این طرح، بخشی از کمک‌های مؤمنانه جمع‌آوری شده در میان خانواده‌های نیازمند توزیع ‌می‌شود.

او با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های ما در ایام هفته بسیج، ورود به عرصه‌های آموزشی و علمی است، گفت: در این زمینه بسیاری از بسیجیان که در حوزه‌های آموزشی و علمی و به ویژه در حلقه‌های صالحین فعال هستند، نسبت به آموزش دانشجویان و دانش‌آموزانی که بعضاً نتوانستند آموزش‌های لازم را در شرایط کرونایی کشور دریافت کنند، اقدام خواهند کرد.

بیابانی ضمن اشاره به موضوع رجوع دانش‌آموزان به فضای مجازی در دوران شیوع کرونا و ضرورت تهیه لوازم آموزشی هوشمند همچون تبلت و ...، افزود: برنامه دیگر بسیج جامعه زنان در این ایام، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیران به منظور تهیه لوازم‌التحریر و لوازم آموزشی هوشمند برای دانش‌آموزان است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در ادامه بیان کرد: بخش دیگری از کمک‌های مؤمنانه‌ای که در این ایام جمع‌آوری می‌شود، به موضوع آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اختصاص خواهد یافت تا بتوانند به آغوش گرم خانواده خود بازگردند افزود: همچنین تهیه جهیزیه و اعطای آن به خانواده‌های نیازمند در زمینه ازدواج آسان نیز از دیگر اقداماتی است که از سوی بانوان بسیجی پیگیری می‌شود. در این راستا اقلامی همچون یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، فرش و ... تهیه و در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد. این اقلام طی روز سوم آذرماه که همزمان با روز سبک زندگی است، به خانواده‌های نیازمند اعطا می‌شود.

بیابانی تصریح کرد: ارائه آموزش مهارت‌های مختلف به زنان سرپرست خانوار جهت تأمین معیشت زندگی، تهیه اجاره‌بها و تعمیر مسکن مستهلک نیازمندان با همکاری جامعه خیران و نیکوکاران نیز از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه زنان در ایام هفته بسیج خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در ادامه افزود: درصدد هستیم تا همایش ویژه‌ای را در این ایام همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم که در صورت دریافت مجوز از سوی مراجع ذی‌ربط نسبت به برپایی آن اقدام خواهیم کرد.

او ضمن تأکید بر استفاده بهینه بانوان بسیجی از فضای مجازی جهت ارائه خدمات و آموزش‌های فرهنگی و مذهبی در ایام شیوع کرونا بیان کرد: ارائه برنامه‌های خدماتی همچون تولید ماسک، لباس‌های ویژه بیمارستان‌ها، تولید و توزیع دستکش و اقلام بهداشتی، توزیع سبدهای معیشتی برای نیازمندان برای مقابله با کرونا، مشاوره و ... از جمله اقداماتی است که طی ایام هفته بسیج در پایگاه‌های مختلف انجام خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در پایان تصریح کرد: امیدوار هستیم بتوانیم با تأمین بخشی از نیازهای خانواده‌های نیازمند در ایام هفته بسیج گامی هرچند کوچک در زمینه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای کمک مؤمنانه و مواسات برداریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زنان مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کمک مؤمنانه و مواسات خانواده های نیازمند بسیج جامعه زنان ایام هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای جای اصفهان، رنگ‌وبوی هفته فرهنگی را گرفته است

معاون سازمان فرهنگی‌اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: از شهروندان دعوت می‌شود در محور سلامت ناژوان که برای خانواده‌ها پیش‌بینی شده حضور پیدا کنند، در چهارباغ نیز فضای متفاوتی تدارک و گوشه به گوشه آن برنامه‌های متفاوتی پیش‌بینی شده است‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا خاکسار شامگاه جمعه _هفتم اردیبهشت_ در برنامه تلویزیونی بهار بهار اظهار کرد: امسال هفته فرهنگی اصفهان با هفته سلامت و روز ورزش پهلوانی مقارن شده و بر این اساس ناژوان محوریت هفته سلامت و میدان امام (ره) محور ورزش‌های پهلوانی قرار گرفت‌.

وی افزود: تجمع ورزشکاران در جاده سلامت، گردهمایی باستانی‌کاران، مسابقات کشتی پهلوانی در روز ۱۱ اردیبهشت، میزبانی از مسابقات چوگان کشوری، بازی‌های بومی و محلی در محور چهارباغ از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این این ایام بود.

معاون سازمان فرهنگی‌اجتماعی شهرداری اصفهان مطرح کرد: امسال در تقویم فدراسیون مینی‌گلف رویداد مسابقه کشوری افزوده شد و از چهارم‌اردیبهشت میزبان ۱۳۰ نفر از ورزشکاران این حوزه بودیم، مسابقات هندبال ساحلی نیز در تقویم ثبت شده و در این راستا هفته آینده میزبان شرکت‌کنندگان این رویداد نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به مناسبت روز ورزش باستانی ادامه داد: اصفهان پایتخت ورزش پهلوانی است و در این راستا تجلیل از پیشکسوتان این حوزه را در دستورکار قرار دادیم‌.

معاون سازمان فرهنگی‌اجتماعی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در روز پنجشنبه نیز میزبان کودکان اوتیسم که مشغول به فعالیت ورزشی هستند بودیم تا مردم شاهد استعداد آن‌ها باشند.

خاکسار عنوان کرد: از شهروندان دعوت می‌شود در محور سلامت ناژوان که برای خانواده‌ها پیش‌بینی شده حضور پیدا کنند، در چهارباغ نیز فضای متفاوتی تدارک و گوشه به گوشه آن برنامه‌های متفاوتی پیش‌بینی شده است‌.

کد خبر 748220

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • جای جای اصفهان، رنگ‌وبوی هفته فرهنگی را گرفته است
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود